כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הגנב נעצר

"הרכב הגנוב עושה את דרכו לירושלים": צפו בתיעוד ממצלמת הגוף

צפו בתיעוד מעצרו של גנב רכב: בפעילות משולבת של שוטרי מחוז ירושלים במהלך החג, נעצרו מספר גנבי רכב במספר אירועים שונים

"הרכב הגנוב עושה את דרכו לירושלים": צפו בתיעוד ממצלמת הגוף
תיעוד המעצר צילום: דוברות המשטרה

במהלך ליל החג האחרון הצליחו בפעילות נחושה ומהירה שוטרי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, לסכל גניבתם של כלי רכב ועצרו את החשודים במעשים אלו.

כך למשל, ביום רביעי לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה מחברת "איתוראן" על רכב שנגנב מאזור גוש דן ועושה דרכו לירושלים. מיד עם קבלת הדיווח החלו בלשי תחנת הראל ותחנת לב הבירה של מחוז ירושלים בפעילות מבצעית לסיכול כוונותיו של החשוד במעשה. 

במהלך פעילותם, איתרו כוחות המשטרה ברכב בכניסה לעיר ירושלים וביצעו פעולות מהירות לעצירתו. ברכב נתפס נוהג קטין (17) פלסטיני תושב רמאללה שנעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. 

שעות ספורות לפני כן, בפעילות שוטרי מג"ב מטה יהודה בכביש 375, הבחינו השוטרים ברכב המגיע אל מעבר ביתר לכיוון איו"ש, שעורר חשדם וכי לוחיות הרישוי אינן זהות. החשוד שנהג ברכב, תושב הפזורה בדרום הארץ כבן 20, נעצר על ידי השוטרים ובירור עם בעליו של הרכב תושב המרכז, חשף לראשונה בפניו כי רכבו נגנב.

החשודים שנעצרו במהלך אירועים אלו הועברו לחקירה במשטרה ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות בעניינם.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש הפוגעים בביטחון הציבור וברכושו, תפעל לסיכול עבירות אלו ומעצרם של חשודים בכך ומיצוי הדין עמם", נמסר.

 

גנבי רכב איתוראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד