כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חברת ניהול ואחזקה לבניין או חברת ניקיון משרדים?

למרות שבפועל החברות מתעסקות בתחומים שונים, לעיתים קרובות ישנו בלבול בין חברות ניקיון לחברת ניהול ואחזקת מבנים. לפני שאתם בוחרים חברה כזאת או אחרת חשוב לדעת מהם ההבדלים בין החברות ומה הצרכים שלכם ושל הבניין שלכם

חברת ניהול ואחזקה לבניין או חברת ניקיון משרדים?
חברת אחזקה לבנין צילום: פיקסביי

מה מציעה כל חברה?

יש כיום מספר רב של חברות ניקיון וחברות אחזקה ועל כן יש לבדוק היטב את איכות עבודתן ולקבל עליהן המלצות לפני חתימת חוזה עימן. 

חברת ניקיון

חברות ניקיון הן חברות שדואגות כי המרחב הציבורי בבניין יישמר מטופח, נקי ונעים. לעומת חברות אחזקה, חברות ניקיון מטפלות אך ורק בחזות הבניין, בעיקר בניקיון לובי וחדרי מדרגות. החברה מספקת שירותי ניקיון לרצפות, שטיחים, רהיטים, מטבחים ועוד. כמו כן, החברה עשויה לספק שירותים נוספים כגון איסוף אשפה, ניקוי חלונות וחיטוי.

חברת ניהול ואחזקה

חברת ניהול ואחזקה לבניינים מספקת שירותי ניהול ואחזקה לבנייני מגורים, בנייני משרדים, קניונים ומתחמי מסחר. החברה מספקת שירותים רבים ושונים כגון: ניהול התקציב, תחזוקה וטיפול בבעיות טכניות, בקרת כניסה ויציאה, טיפול בבקשות בעיות של דיירים ועוד.

החברה מתמחה בניהול ובפיקוח על התפעול הכללי של הנכס, ובכך מאפשרת ללקוח להתמקד באיכות החיים ולא בבעיות טכניות והניהוליות שעשויות להיות לצד הנכס.

האם מה שאנחנו רוצים הוא גם מה שאנו צריכים בבניין משרדים?

בין אם אתם בוועד הבית של הבניין או שאתם סתם דיירים שאכפת להם, השאלה שעליכם לשאול את עצמכן היא- כיצד הבניין יהיה מתוחזק באופן האיכותי והמקצועי ביותר?

קודם כל, עליכם להבין האם המצב הקיים הוא מיטבי ומתאים לצרכים שלכם. האם אתם מרוצים מהמצב הקיים, ייתכן שאתם צריכים רק את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית שתשמור על נראות הבניין וחדר המדרגות באופן שוטף. 

לפני שאתם מחליטים לפנות לחברת אחזקת מבנים, מומלץ לבצע בדיקה מקיפה של מכלול התקלות הקיימות אצלכם בבניין. 

מה חשוב לבדוק ?

בחירת החברה המתאימה לניהול ואחזקת בניינים או חברת ניקיון משרדים תלויה במספר גורמים שונים, כגון סוג הנכס, התקציב, הצרכים המדויקים של הלקוח והשירותים הנדרשים. לכן, חשוב לבדוק מהם הצרכים והדרישות של הבניין והדיירים על מנת לבחור את החברה המתאימה ביותר.

בדרך כלל חברות אחזקת מבנים עובדות בבניינים חדשים, ישנים ו/או בניינים גדולים שמורכבות ומגוון השירותים בהם היא גדולה ויעניקו טיפול שוטף וגם לטפל בשלל בעיות הקשורות למבנה.

בנוסף, חברת ניהול ואחזקה לבניינים עשויה להיות הבחירה הנכונה לנכסים גדולים שדורשים ניהול בתחומים רבים ובכך מעניקים פתרון כולל למגוון מטלות וצרכים. 

כמו כן יש לבדוק מספר פרמטרים כגון גיל הבניין, תקלות חוזרות, בלאי וגודל הנכס. 

ניקיון או ניהול ואחזקה? "קלינטון" היא התשובה בשבילכם!

בין אם החלטתם לקחת את שירותיה של חברת ניקיון או חברת ניהול ואחזקה- לקלינטון יש את הפתרון המושלם עבורכם. 

"קלינטון ניקיון משרדים" הינה חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון רחבים ומגוונים למגוון בנייני מגורים, משרדים ועסקים. הניקיון מתבצע ברמת ביצוע לא פחות ממושלמת על ידי צוות עובדים מקצועי ומנוסה. 

"קלינטון ניהול ואחזקה" הינה חברה ותיקה ומנוסה בתחום הנותנת לכם ראש שקט בידיעה כי הבניין שלכם שמור ומתוחזק באופן הטוב ביותר. העבודה מתבצעת באופן יסודי תוך התאמה לצרכים האישיים של כל בניין ובניין. 

מעוניינים בפרטים נוספים? לא יודעים אם לבחור חברת ניקיון משרדים או חברת ניהול ואחזקה לבניין? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע! הצטרפו למשפחת הלקוחות של "קלינטון" ותהנו מאיכות חיים משופרת!

אחזקת מבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד