י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

למה כדאי ללמוד NLP?

NLP נחשבת לאחת מן השיטות המובילות כיום ואנשים רבים תוהים - "מדוע כדאי ללמוד NLP?" החלטנו לעשות לכם מעט סדר ולענות על כל השאלות הנוקבות

למה כדאי ללמוד NLP?
nlp צילום: FREEPIK

עושים סדר – מה זה NLP?

מעט בטרם שנתחיל לדבר על היתרונות בNLP ולמה כדאי לכם ללמוד NLP מוטב שנבין מה זה. אנשים רבים שומעים לא מעט פעמים את הביטוי NLP אך יחד עם זאת לא יודעים בדיוק מה זה אומר. כאשר אנחנו מדברים על NLP אנו מדברים על אחת מן השיטות האלטרנטיביות המובילות כיום בעולם הנותנת לכם מגוון רחב של כלים לשם אבחון ושיפור החשיבה והתקשורת של האדם, העצמתו והשפעה ישירה על התנהגות המוח. באמצעות שיטה זו אנו יכולים להשפיע על החשיבה והתנהגות המוח שלנו ושל אחרים, תוך כדי "תכנות" מחדש של המוח ושינוי דפוסי חשיבה והתנהגויות המעכבות אותנו מלפרוץ כל תקרת זכוכית ולהגשים את המטרות והחלומות שלנו. כיום NLP נחשבת לאחת מן השיטות המוערכות והמובילות ביותר ואנו רואים מגוון רחב של קהלים המשתמשים בטכניקות אלו לשם שיפור היכולות שלהם.

NLP בחיי היום יום – למה כדאי לנו ללמוד NLP?

במרוצת השנים פגשנו אנשים רבים אשר חשבו שלימודי NLP מתאימים אך ורק לאנשים המעוניינים ללכת אל עולמות הייעוץ והטיפול אך זוהי טעות מן היסוד. באמצעות ארסנל הכלים שתלמדו במהלך קורס NLP תוכלו לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים שלכם, את המיומנויות האישיות והבין אישיות שלכם, לפתח הערכה עצמית ולדעת לנתב מחשבות בצורה חכמה וטובה הרבה יותר. אנו למדים שNLP תופס חלק בלתי נפרד מן חיינו ואנו רואים אותו משתלב בצורה מושלמת בחיי היום יום שלנו. בין המטרות בגינן אנשים מתחילים ללמוד NLP אנו רואים:

  • התפתחות אישית וחיזוק הביטחון – NLP שונה במהותו מכל מה שלמדנו עד עכשיו בבית הספר ובאוניברסיטה. באמצעות לימוד טכניקה זו אנו יכולים ללמוד איך מנגנוני החשיבה עובדים, איך לשנות דפוסי חשיבה, לנהל את המחשבות ואת מנעד מצבי הרוח שלנו, לשנות את דפוסי ותבניות החשיבה שלנו ולפרוץ כל תקרת זכוכית. בNLP אנו לומדים להפוך להיות גרסה יותר טובה של עצמנו מבלי לוותר על "האני האמיתי" – לפיכך אנו לא מתקנים בעיות אלא משפרים ומפתחים את הקיים והופכים אותו לטוב הרבה יותר.
  • משרות ניהוליות – בשנים האחרונות אנו רואים חברות וארגונים רבים המבינים את החשיבות בNLP לניהול נכון של הארגון, לפיכך אנו רואים קורסים עסקיים ואף פרטניים שלוקחים מעסיקים ואנשים במשרות ניהוליות. באמצעות ארסנל הכלים שלמדים בקורס NLP ניתן לדעת איך לגשת אל המלאכה הניהולית בצורה נכונה יותר, להבין את העובד ואת דפוס ההתנהגות שלו, ליצור חיבור איכותי בין העובד לצוות המנהל, להגדיל את הזיקה לעסק ואף לסחוף אחרים.
  • אנשי מכירות ושיווק – במהלך קורס NLP אנו לומדים איך "לתכנת" מחדש את החשיבה, זה עוזר לנו בפן האישי אך גם כאשר אנחנו עומדים אל מול שיחת מכירה אינטנסיבית ורוצים "לתכנת" את החשיבה של הלקוח שעומד מולנו. באמצעות הקורס אנו למדים לקרוא שפת גוף, הבעות פנים, צורות דיבור ואף איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה תוך כדי שאנחנו מפתחים יכולות מכירה, דיבור והערכה עצמית גבוהים.

"האם אנו יכולים ללמוד NLP לבד?"

אנשים רבים תוהים האם ניתן ללמוד NLP לבד או שמא עליהם להגיע אל חברה ו/או נותן שירות המתמחים בNLP. הלכה למעשה כל אחד יכול לגשש באפלה (באינטרנט במקרה הזה) אודות מידע חיוני על השיטה אך יחד עם זאת אנו למדים שלא מדובר בכלי אפקטיבי ופעיל לכן אין מן הנמנע שנרצה לעבוד אל מול מכללה המתמחה בתחום אשר תלמד אותנו NLP לצד תוכנית לימוד עיונית ומעשית בה נתרגל וניישם את השיטות הרלוונטיות והחשובות ביותר.

טוב, מה בתכלס לומדים במהלך קורס NLP?

NLP הוא תחום גדול המרכז בתוכו מגוון רחב של תחומים, במהלך קורס NLP אנו מקבלים ארסנל רחב של כלים המשמש אותנו במגוון רחב של פעולות החיים. בין הדברים הנלמדים אנו רואים:

  • הבנה רחבה של מנגנוני המוח
  • כלים מתקדמים בתקשורת בין אישית – הופכים להיות משפיעים ומעוררי השראה
  • שינוי הרגלים
  • יצירת מוטיבציה אישית ובקרב הסביבה
  • מפתחות למצוינות
  • טכניקות ליצירת התחברות (ראפור)
  • שליטה על מצבים רגשיים
  • לימוד שפת גוף לצד לימוד תקשורת לא מילולית
  • אמנות חיבור לתת מודע
  • ניתוח והבנת חוזקות אישיות והתמקדות בהן
  • שבירת דפוסי התנהגות
  • טיפול בחרדות ופוביות

אלו הם רק חלק מן הדברים אותם תלמדו במהלך קורס NLP. 

החשיבות בלקיחת קורס NLP ממכללה בעלת ניסיון ומוניטין

חיפוש קטן ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש מוביל אותנו אל מגוון רחב של מכללות לצד נותני שירות המציגים את עצמם כמתמחים בNLP. מתוך כל ההיצע הזה אנשים רבים תוהים איך ניתן לבחור את המכללה הטובה ביותר עבורם. אנו נרצה לעבוד אך ורק אל מול מכללה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בNLP. כמו כן אנו נרצה לוודא שלאחר הקורס אנו נקבל תעודת NLP בהתאם להסמכת ה-NLP שעברנו.

"תעודת הסמכה – מה זה אומר?"

NLP היא לא שיטה אנונימית, למעשה ישנו ארגון NLP בינלאומי אמריקאי הנקרא ABNLP אשר מאגד בתוכו את כל אנשי המקצוע בשיטה. כיום מכללת יוזמות הינה המכללה המובילה בישראל ונחשבת לנציגה הבלעדית של הארגון בישראל. כל בוגרי המסלולים יתקבלו תעודת הסמכה בינלאומית הניתנת מטעם מכללת יוזמות, לשכת ה-NLP הישראלית וגם תעודת הסמכה בינלאומית מארגון הBLP האמריקאי המוביל ביותר – ABNLP. 

אמרתם לימוד NLP אמרתם יוזמות

לימודי NLP במכללת יוזמות הפך כבר מזמן לביטוי שגור בקרב עשרות אלפי ישראלים ברחבי הארץ. קבוצת יוזמות מובילה ללא לאות כבר שנים אנשים, עסקים, וארגונים כל הדרך לשינוי, חדשנות ומקצועיות. המכללה מסייעת ללקוחותיה לשפר את התוצאות האישיות והעסקיות שלהם תוך כדי הקניית כלים מובילים בשיטת הNLP.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה עשרות אלפי ישראלים ברחבי הארץ, בוחרים נכון – בוחרים יוזמות.

 

לימודים טיפול רגשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד