כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

איך משפרים את אחזקת הבניין

בשנים האחרונות משקי בית רבים הבינו שאפשר אחרת וניתן לשפר את אחזקת הבניין אלפי מונים דרך פניה אל חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין את הצרכים שלהם ותדאג בצורה מקצועית לכל המלאכות הרלוונטיות. נגלה לכם סוד קטן – זה יעלה להם הרבה פחות: גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת זמן ומשאבים שהוקצו לשם אחזקת הבניין לפני

איך משפרים את אחזקת הבניין
אחזקת מבנים צילום: FREEPIK

אחזקת בניין משותף איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים, החל מניקיון, תפעול, לוגיסטיקה, גביית כספים ועד ישיבות שבועיות ודו-שבועיות אודות הבית המשותף. אחזקת הבניין מהווה חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו ולכן אין מן הנמנע שנרצה לבצע אותה בצורה נכונה. בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב בתים משותפים רבים בכל הקשור לעבודה עם חברת אחזקת בניין שתדאג למלאכה זו. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות שיפור אחזקת הבניין שלכם – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של אדן ניהול נכסים פה בשבילכם.

חשבתם מי רץ הפעם אל ועד הבית?

אם נחזור מספר עשורים אחורה בזמן אנו נגלה שמדי שנה התקיים "מירוץ אל ועד הבית", כל אחד מן השכנים סיפר למה הוא אחראי ומדוע כדאי שתבחרו בו ל-ועד הבית. אם נלך מספר שנים אחורה אנו נגלה כי משקי הבית המשותפים הבינו שמדובר במטלה ולכן מדי שנה מטילים זאת בהגרלה ו/או לפי רשימה מסודרת על דייר אחר בבית המשותף – כך שכולם יקחו חלק במלאכה ו/או "בנטל" בצורה שווה.

ועד הבית צריך למצוא את עצמו מתמרן בין מגוון רחב של נושאים בחייו הפרטיים לצד הנושאים בבניין המשותף, לרבות קריירה, תחביבים, מטלות ויעדים בעבודה, חיי משפחה, זוגיות, חובות ומחויבויות ואף לאחזקת הבניין על כל צדדיו (ניקיון, תפעול, לוגיסטיקה, גביית כספים, עבודה אל מול רשויות ועוד). 

בשנים האחרונות משקי בית רבים הבינו שאפשר אחרת וניתן לשפר את אחזקת הבניין אלפי מונים דרך פניה אל חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין את הצרכים שלהם ותדאג בצורה מקצועית לכל המלאכות הרלוונטיות. נגלה לכם סוד קטן – זה יעלה להם הרבה פחות: גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת זמן ומשאבים שהוקצו לשם אחזקת הבניין לפני.

מה הם המקרים בהם אנו נצטרך לעבוד אל מול חברת אחזקת בניין?

שמעתם ממכרים וקולגות על האפשרות לפנות אל חברת אחזקת בניין אשר תדאג לטפל בבית המשותף בצורה מקצועית אך יחד עם זאת אתם חווים לא מעט לבטים ותוהים מה הם המקרים בהם אתם תרצו לפנות אל חברת אחזקת בניין. אם אתם שואלים אותנו הזמן הטוב ביותר להתחיל הוא היום – חברה המתמחה באחזקת בניין תוריד מאיתנו את הנטל ותדע לנהל את כל התהליכים סביב הבניין בצורה מקצועית וללא לאות.

אנו נרצה לפנות אל חברה לאחזקת בניין כאשר אנו נרגיש שאנחנו לא מצליחים לתת מענה באחד מן הנושאים הבאים – ניקיון, שמירה, תחזוקה, נושא משפטי, גינון, גביית כספים, תקשורת עם ספקים ואף בבחירת ועד הבית מדי שנה. במקרים אלו אין מן הנמנע שנרצה לפנות אל חברה המתמחה בתחום שתעשה לנו מעט סדר.

עבודה עם חברת אחזקת בניין המתמחה בתחום עוזרת לנו לשפר אלפי מונים את רמת החיים שלנו מאחר ואנחנו מקבלים מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. אם אנו נסתכל על שאר מדינות הOECD לצד מדינות המערב אנו נגלה כי מרבית הבניינים המשותפים עברו כבר מזמן לניהול של חברות אחזקת בניין ועושה רושם שהמגמה הזו עולה וממשיכה בקצב מסחרר בישראל.

"בטח אחזקת בניין משותף תעלה לנו הון"

אנשים רבים מקשרים בין שירותי אחזקת בניין לבין יוקרה ולפיכך אין מן הנמנע שהם יחשבו שהם הולכים להוציא הון תועפות על שירותיה של חברה זו. אך יחד עם זאת אנו למדים כי עבודה עם חברת אחזקת בניין דווקא חוסכת לנו כסף ולא לוקחת לנו כסף. אם אנו נפרק לגורמים את כלל המלאכות הנעשות במסגרת אחזקת בניין  - ניקיון, גינון, שמירה, לובי, תחזוקה ושאר ירקות אנו נגלה שאנחנו נשלם הרבה יותר כסף תוך כדי שאנחנו מחלקים את עצמנו בין מגוון רחב של נותני שירות וחוזרים לאותה נקודה התחלתית – אותה נקודה בה ועד הבית של הבניין המשותף לא הצליח לתפקד בצורה מקצועית ובגינה קראתם לחברה מקצועית.

אנו למדים כי המחיר של אחזקת בניין משתנה מבניין לבניין בהתאם להיקף העבודה, גודל הבניין ולצרכי הדיירים. לכן אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם אנשי המקצוע של אדן ניהול נכסים אשר יאפיינו יחד איתכם את הצרכים שלכם ויעזרו לכם לבנות תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לבניין לצד הצעת מחיר.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת אחזקת בניין

חיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות מוביל אותנו אל מגוון רחב של חברות ובעלי מקצוע המציגים את עצמם כמתמחים באחזקת בניין, יחד עם זאת אנשים רבים תוהים איך הם יכולים לבחור את החברה הטובה ביותר מתוך כל ההיצע הזה. אנו נרצה לעבוד אך ורק אל מול חברה בעלת ותק, ניסיון ומוניטין בתחום – חברה זו תדע לגשת אל המלאכה בצורה נכונה תוך כדי שהיא מאפיינת את הצרכים שלנו ומספקת מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת. אנו ממליצים לכם לבדוק שהחברה עובדת בסביבת המגורים שלכם ולבקש לדבר עם אחד מן לקוחותיה על מנת לקבל אינדיקציה לגבי טיב ואיכות השירות –  כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות.

אחזקת בניינים – אדן ניהול נכסים

למעשה אתם לא צריכים לחפש יותר מדי רחוק מאחר ומצאנו את החברה הטובה ביותר עבורכם לשם המלאכה. חברת אדן ניהול נכסים הינה אחת מן החברות הותיקות והמובילות בישראל בעולמות האחזקה ומתמחה בניהול פרויקטים לצד אחזקה של בניינים משותפים ומשרדים. החברה הפכה כבר מזמן לביטוי שגור בעולמות האחזקה ולבחירתם הטבעית של עשרות בניינים משותפים ומשרדים ברחבי הארץ.

החברה חורטת לדגלה מקצועיות, קדמה ושירותיות ועושה הכל על מנת להבטיח את אלו בכל התקשרות עם קהל לקוחותיה.

אחזקת מבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד