כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איך בוחרים שמפו להחלקת השיער?

מרבית התמרוקים לשיער בארץ ובעולם מכילים מלחים, זהו בעצם השמפו המוכר. אף אחד לא משווק לנו אותו בתור "שמפו עם מלחים" מאחר והיצרניות והיבואנים רואים זאת כמובן מאליו. אנו רואים כי מרבית מוצרי השיער בישראל ובעולם מכילים SLS אשר מכונים באנגלית Sodium Lauryl Sulfate

איך בוחרים שמפו להחלקת השיער?
שמפו צילום: FREEPIK

עברתן בתקופה האחרונה החלקה והספר שלכן הפציר בכן לקנות שמפו המיועד להחלקת שיער. טיפול בחום בשיער לרבות החלקה משפיע בצורה ישירה על השיער ועל הקרקפת שלנו לכן אנו צריכים להזין את השיער והקרקפת שלנו בחומרים איכותיים לשם שמירה על החיוניות והברק שלנו. רכישת שמפו להחלקת שיער ברוב המקרים יהיה שמפו ללא מלחים אשר תפקידו להזין את השיער ואת הקרקפת לצד שימוש בחומרים פעילים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות בחירת שמפו להחלקת שיער – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

האם שמפו רגיל מתאים להחלקת השיער?

מרבית התמרוקים לשיער בארץ ובעולם מכילים מלחים, זהו בעצם השמפו המוכר. אף אחד לא משווק לנו אותו בתור "שמפו עם מלחים" מאחר והיצרניות והיבואנים רואים זאת כמובן מאליו. אנו רואים כי מרבית מוצרי השיער בישראל ובעולם מכילים SLS אשר מכונים באנגלית Sodium Lauryl Sulfate.

חומר זה הינו חומר ניקוי לכל דבר ועניין אותו אנו פוגשים לא מעט פעמים במוצרי ניקוי וטואלטיקה, מטרתם של מלחי הSLS הוא ליצור את אפקט ההקצפה והניקיון שכולנו מכירים על השיער על מנת לנקות את כל הלכלוך שהצטבר בקרקפת ובשיער. לפיכך אנשים רבים נוטים לחשוב שאפקט ההקצפה על השיער הוא זה שמשפיע בצורה ישירה על הניקיון של השיער וקרי ששמפו ללא הקצפה חזקה איננו יעיל – מה שמהווה שטות גמורה.

SLS לצד חומרים אחרים המכילים מלחים הינם חומרים לא בריאים בשום פנים ואופן והוכחו מדעית שיכולים לפגוע בקרקפת, בעור ואף במקרים מסוימים לגרום לבעיות עור קיימות. שימוש תדיר בSLS פוגע בצורה משמעותית ביכולת של בלוטות החלב בגוף לייצר שמנים איכותיים וטבעיים לשיער לצד מינרלים חיוניים.  

לכן אנו למדים כי שמפו בעל מלחים איננו מתאים כלל להחלקות שיער ואין מן הנמנע שהבחירה הטובה ביותר עבורנו עבור החלקות ושיקום שיער.

רגע, אז מה זה בעצם שמפו ללא מלחים?

לאחר שהבנתם כי בחירה בשמפו הרגיל (שמפו בעל מלחים) תהווה בחירה לא נכונה עבורכם ועבור השיער שלכם לאחר החלקה ו/או צביעת השיער בחום אנו נדבר על הלהיט של עולם תמרוקי השיער – שמפו ללא מלחים. אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע את הביטוי לא פעם ממעצב השיער שלכן ו/או מחברות המשתמשות בשמפו זה ושאלתן את עצמכן – "מדוע?"

שמפו ללא מלחים כשמו כן הוא הינו שמפו אליו אנו לא מוסיפים שום מלחים, SLS ושאר חומרים אשר יכולים להזיק בצורה משמעותית לנו ולעור שלנו. שמפו ללא מלחים לא מתאפיין באפקט ההקצפה ובשילוב של חומרים מקציפים ולא בריאים כמו מתחריו. בשמפו זה אנו רואים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר במשק אשר תפקידם להזין ולחזק את סיב השערה שלנו ולתת מעטפת מלאה לקרקפת. שמפו ללא מלחים לרוב יהיה אורגני ויכיל מגוון רחב של תמציות צמחים, מינרלים, ויטמינים, שמנים איכותיים מן הטבע ופרוטאינים אשר הופכים אותו לבחירה הטבעית לאחר החלקת שיער.

"האם שמפו ללא מלחים מתאים לכל אחת?"

מדובר בשאלת השאלות. שמפו ללא מלחים נחשב הבחירה הטבעית אצל מאות בעלי מקצוע ברחבי העולם. שמפו זה מכיל מגוון רחב של תמציות איכותיות, מינרלים, ויטמינים ושמנים מן הטבע אשר משנים את כללי המשחק ועוזרים לכם להזין את סיב השערה בצורה טובה, לשמור על הברק ולשמור בצורה מקצועית על החלקת השיער שלכן ועל תוצאותיה לאורך טווח. שמפו ללא מלחים הינו שמפו המתאים לכל אחת ולכל סוג שיער – החל משיער חלק, מתולתל, מקורזל, שנוטה להישבר בקלות, קצוות מפוצלים והרשימה כמובן עוד ארוכה.

מה העלות של שמפו להחלקת השיער?

שמפו להחלקת השיער הינו חלק בלתי נפרד מן שיקום השיער שלך ותחזוקתו לאחר החלקה שבוצעה חום. עלות שמפו להחלקת שיער (שמפו ללא מלחים) משתנה בהתאם למגוון רחב של פרמטרים לרבות – סוג השמפו שתבחרי, חומר הגלם בשמפו, ויטמינים ומינרלים, האם השמפו הינו שמפו המכיל אך ורק רכיבים טבעיים או שמא הוספו לתוכו רכיבים מלאכותיים, המוניטין של החברה שמייצרת את התמרוק ועוד. אנו רואים חשיבות בהתאמה של השמפו לשיער שלך ולאורח החיים שלך – לכן אנו מייעצות לך ליצור קשר עם חברה המתמחה בעולמות השיער. 

החשיבות ברכישת שמפו להחלקת השיער מחברה המתמחה בעולם השיער

כיום מחיפוש קטן בגוגל וברשתות החברתיות אנו רואים לא מעט חברות אשר מציגות את עצמן כמתמחות בעולמות התמרוקים והשיער ומציעות מגוון רחב של מוצרי שיער המיועדים לשיער שעבר החלקה ו/או צביעה בחום. בגלל ההיצע הרחב נשים רבות תוהות – "איך ניתן למצוא את השמפו הטוב ביותר עבורנו?" אנו רואים חשיבות בעבודה אל מול חברה המתמחה בעולמות השיער, בעלת ניסיון, ותק ומוניטין אשר תדע לאפיין את הצרכים שלכן בצורה הטובה ביותר ולהתאים עבורכם את השמפו הטוב ביותר. בשוק מסתובבים מאות תמרוקים שונים וחשוב שנקנה תמרוק לשיער המכיל את כל החומרים החיוניים הרלוונטיים..

אמרתם שמפו להחלקת שיער אמרתם – 2Hair

רכישת שמפו להחלקת השיער עבור נשים רבות מהווה אתגר לא פשוט, יחד עם זאת אנו פה להרגיע אתכן מאחר והגעתן למקום הנכון ביותר עבורכן. 2Hair הינו האתר המוביל בישראל בעולמות השיער ומהווה רשת סיטונאות גדולה לשיווק מוצרי שיער מקצועיים לצד מוצרי טיפוח מן המובילים בתחומם. כל עובדי החברה עוברים הכשרות מקצועיות באופן קבוע בעולמות השיער וזמינים עבורכם לכל שאלה, תהייה ו/או ייעוץ בנושא מוצרי טיפוח לשיער ללא התחייבות כלל.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי שיער מקצועיים לרבות שמפו להחלקת השיער מן המותגים המובילים ביותר בעולם – כך תוכלו לדעת שאתן נותנות מעטפת מלאה לשיער שלכן.

שמפו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד