ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
פשרה מלכותית

כלתו של המלך לא תשתתף בהכתרתו, בנו יגיע

הנסיך הארי יגיע לטקס ההכתרה של אביו המלך בלונדון בחודש הבא. אשתו מייגן מרקל תישאר בקליפורניה עם הילדים ארצ'י וליליבט. על פי הדיווחים בבריטניה, המלך צ'ארלס "מרוצה" מהחלטת בנו. המלך צ'ארלס יוכתר בטקס מפואר עם מסורת שהולכת 1,000 שנים אחורה

כלתו של המלך לא תשתתף בהכתרתו, בנו יגיע
ארמון המלוכה בלונדון צילום: Pixabay

ארמון בקינגהאם הודיע ​​על "החדשות הדרמטיות" כי הארמון "שמח לאשר" שהדוכס מסאסקס יהיה בהכתרת אביו המלך ב-6 במאי. הדוכסית מסאסקס תישאר בקליפורניה עם ילדיהם ארצ'י וליליבט. מייגן מרקל אשתו של הארי תחגוג באותו היום יום הולדת לארצ'י. הדוכס ישתתף רק בטקס עצמו, שעשוי להימשך כמה שעות ולאחר מכן יחזור לארה"ב. הוא לא ישתתף בחגיגות ההמשך.

על פי הדיווחים בבריטניה, המלך צ'ארלס "מרוצה" מהחלטת בנו. נוכחותו של הנסיך הארי לבדו בטקס ההכתרה של המלך בלונדון בחודש הבא היא "פשרה אידיאלית" אמרו גורמים בבית המלוכה לתקשורת הבריטית. כזכור בחודשים האחרונים המתח בין הארי למשפחתו התגבר בעקבות פרסום ספר הזיכרונות של הנסיך הארי בו תקף חלק מאנשי הארמון.

בתגובה להודעה, אמר הפרשן המלכותי ריצ'רד פיצוויליאמס ל'דיילי מייל': "המלך צ'ארלס ללא ספק יהיה מרוצה מכך ששני בניו יהיו מיוצגים בהכתרתו. אחרי הכל, זה ממש הרגע של חייו, מייגן תהיה עם ארצ'י ביום הולדתו הרביעי. זו כנראה פשרה אידיאלית".

עוד אמר: "לא סביר שיהיה להארי תפקיד בטקס או שיופיע במרפסת עם כל משפחת המלוכה. הוא בהחלט עשוי להופיע בתהלוכה לאחר הטקס. עם זאת, זה היה בלתי אפשרי עבורו לא להיות מיוצג באירוע הייחודי הזה ולצפות שיתייחסו אליהם ברצינות כחברים במשפחת המלוכה בעתיד".

הכתב המלכותי של ה-BBC ניקולס וויצ'ל ציין שהארי לא ראה את אביו צ'ארלס או אחיו וויליאם מאז הלוויה הממלכתית של המלכה בספטמבר האחרון, והוסיף: "הרבה מאוד כמובן קרה מאז, לא פחות מהפרסום של ספרו והתחושה הרעה ללא ספק בתוך משפחת המלוכה כלפיו. תחושה חזקה של בגידה בתוך המשפחה כלפי הארי. אבל ברגע זה, אולי רגע של פיוס כלשהו, ​​הוא יהיה שם לראות את אביו מוכתר".

דובר ארמון בקינגהאם אמר בהצהרה שפורסמה אתמול בשעה 15:00: "ארמון בקינגהאם שמח לאשר שהדוכס מסאסקס ישתתף בטקס ההכתרה במנזר וסטמינסטר ב-6 במאי. הדוכסית מסאסקס תישאר בקליפורניה עם הנסיך ארצ'י והנסיכה ליליבט".

המלך צ'ארלס יוכתר בטקס מפואר עם מסורת שהולכת 1,000 שנים אחורה, לאחר 70 שנות שלטונה של אמו המלכה אליזבת השנייה שמתה בספטמבר האחרון.

המלך צארלס הארי ומייגן בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד