י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התרגיל המשפטי המבריק

בחור הישיבה פוצה במאות אלפי ש"ח מביטוח המשכנתא של הורי חברו

משחק חברים בישיבה הסתיים בפציעה, הברקה משפטית הביאה לפיצוי של מעל 350,000 ש"ח לבחור שנפל • עו"ד נתנאל רוט: "באמצעות הפעלת צד ג' בביטוח המשכנתא של הורי הבחור שהביא לפציעה הבאנו להישג החשוב"

בחור הישיבה פוצה במאות אלפי ש"ח מביטוח המשכנתא של הורי חברו
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מהלך משפטי מתוחכם הביא לסיומה פרשה לא נעימה באחת הישיבות הידועות בארץ: הכל התחיל בכמה רגעים של סוף סדר ג' בישיבה הנחשבת, אחד הבחורים עלה על שולחן בבית המדרש כדי לכוון את תריסי המזגן כך שהאוויר הקר ינשוב לעברו בעוצמה רבה יותר.

במשובת נעורים בסוף היום ניגש אחד מחבריו לשיעור ומשך את השולחן עליו עמד הבחור. תנועה לא רצונית של הבחור הובילה אותו לקרוס לרצפת ההיכל, מה שגרם לו לכאבים עזים שהתבררו כשבר במרפק. תהליך הריפוי ארך זמן ועגמת נפש מרובה בסיומם שב הבחור לספסל הלימודים בישיבה הידועה.

קשה לתאר את חוסר הנעימות ותחושת האשמה שחש אותו בחור שמשך את השולחן ברגע של חולשה. מטבע הדברים הוא ביקש להשיב ולפצות את חברו על מכלול הנזקים ועגמת הנפש שנגרמה לו בעטיו.

עורך הדין נתנאל רוט.

במשפחתו של הבחור פנו לעו"ד נתנאל רוט, העוסק בדיני נזיקין ורשלנות רפואית, שנכנס לעובי הקורה וזיהה סיטואציה משפטית-ביטוחית נדירה: להוריו של הבחור שמשך את השולחן היה משכנתא, כמתחייב בחוק היה עליה ביטוח משכנתא, פרט קטן בתוך הפוליסה מספר שהמבוטחים מכוסים גם בביטוח צד ג' שאומר שאם מי מבני הבית הזיק בזמן ששהה מחוץ לבית, על הביטוח לשאת בתוצאה.

התביעה שהגיעה לשולחנה של חברת הביטוח הפתיעה את בכיריה שנעמדו על הרגליים האחוריות למנוע את התקדים המשפטי המשייך בין מעשה של בן המשפחה בישיבה לביטוח המשכנתא של ההורים. אך במשרדו של עו"ד רוט עמדו כחומה בצורה ובמקצועיות רבה הובילו את התיק עד לתוצאה במסגרתה פוצה הבחור בסכום של מעל 350,000 ש"ח באופן חסר תקדים בעולם הביטוח בישראל.

ביטוח משכנתא בחור ישיבה נפצע נפילה מגובה פיצוי כספי עורך דין נתנאל רוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד