כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תוגש תלונה במשטרה

ערוץ 14 טוען: תקלה זדונית בעת ראיון נתניהו

במהלך הראיון עם ראש הממשלה נתניהו הערב ב'ערוץ 14' הוחשך המסך למשך כדקה ולטענת הנהלת הערוץ מדובר בפעולה זדונית מצד גורם שהצליח לפרוץ למערכת ההפצה של הערוץ ולחבל בה. תלונה במשטרת ישראל תוגש מחר בבוקר

ערוץ 14 טוען: תקלה זדונית בעת ראיון נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

במהלך ראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 14' התרחשה תקלה חשודה ולא אופיינית בשידורי הערוץ, אשר שיבשה את הפצת השידור למשך כדקה.

מתחקיר ראשוני של מומחים בתחום מטעם הערוץ עולה חשש כי מדובר בתקלה בזדון שבוצעה על ידי גורם שהשיג גישה למערך ההפצה. הנהלת הערוץ תמשיך לפעול אל תוך הלילה לתחקר את האירוע החמור, כדי להגיע לגורמים שעומדים מאחורי החבלה.

מטעם הערוץ נמסר כי תלונה תוגש למשטרת ישראל מחר בבוקר. "הניסיונות לסתימת פיות באלימות כנגד כתבי הערוץ, בהפגנות כנגד הערוץ וכעת גם בחשד לחבלה בשידור רק יגדילו את נתוני הצפיה בערוץ", הוסיפו בהנהלת הערוץ.

בינתיים מתנחמים בערוץ מנתוני הרייטינג הגבוהים בזמן שידור הראיון. הסוקר והיועץ האסטרטגי שלמה פילבר כתב הערב: "‏מהפך! הערב לראשונה ‎ערוץ 14 עברו ברייטינג את ערוץ 12!! לפי מערכת המדידה הדיגיטלית באונליין של MBER הרייטינג של ישראל. שימו לב לנפילה ברייטינג באמצע השידור כאשר בוצעה חבלה ושיבוש הראיון. בסוף זה נגמר עם 70 אלף צופים יותר".

ערוץ 14 בנימין נתניהו הפטריוטים תלונה במשטרה תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד