כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
טרם נרשמה התקדמות

בלשכת נתניהו פנו לאיש התקשורת עם הצעה מפתה

גורם בלשכת נתניהו פנה לעיתונאי בני טייטלבוים ובדק האם מעניין אותו לכהן בתפקיד ראש מערך ההסברה. טייטלבוים: "היו דיבורים, לא קיבלתי הצעה רשמית מרה"מ"

בלשכת נתניהו פנו לאיש התקשורת עם הצעה מפתה
משרד ראש הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בלשכת נתניהו מחפשים אחר ראש מערך ההסברה ועל פי דיווח בישראל היום, גורם בלשכה פנה לעיתונאי ואיש התאגיד בני טייטלבוים ובדק איתו האם מעניין אותו לכהן בתפקיד.

יצוין כי נכון לעשיו לא הייתה התקדמות בין הצדדים מאז אותה שיחה. איש התקשורת בני טייטלבוים מסר בתגובה לדיווח: "היו דיבורים, לא קיבלתי הצעה רשמית מרה"מ".

נזכיר כי מוקדם יותר השבוע דווח כי, בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו מתקשים לאייש את תפקידי ההסברה הבכירים במשרד ראש הממשלה.

תפקידי ראש מערך ההסברה וראש מטה ההסברה הוצעו למספר מועמדים, אשר סרבו להם. זאת בין השאר עקב התנגדות לעבודה עם לשכת נתניהו ומול משפחתו של ראש הממשלה.

לישראל היה ראש מטה הסברה בתחילת כהונתו השישית של בנימין נתניהו, בשם גדי עזרא, אלא שלפי הדיווח הוא הוזז כי עבד עם ראש הממשלה נפתלי בנט. דבר שחלק מאנשי הליכוד מתחרטים עליו במצב שנוצר. אנשי המטה ממשיכים לפעול עם מעט משאבים ובלי ניהול מרכזי מסודר.

לצד זאת, סמכויות שהציעו להעביר למשרד ההסברה של השרה גלית דיסטל אטבריאן מעוכבות על ידי לשכת נתניהו, בפרט על ידי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי. גם תקציבים שהציעו להעביר לה שרים אחרים נתקלו בחסמים משפטיים.

בנימין נתניהו מערך ההסברה הלאומי משרד ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד