כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקראת עצרת המיליון

אלפים ייצאו להפגין במוצ"ש בעד הרפורמה המשפטית

אלפים צפויים להשתתף במספר הפגנות שייערכו בכל רחבי הארץ בעד המשך חקיקת הרפורמה המשפטית. מול בית הנשיא בירושלים יקראו המפגינים לנשיא שלא לפגוע בבחירת העם

אלפים ייצאו להפגין במוצ"ש בעד הרפורמה המשפטית
מחאת ימין בעד הרפורמה צילום: גילי יערי, פלאש 90

סוף שבוע של הפגנות בעד הרפורמה המשפטית. במוצאי השבת הקרובה צפויים להתקיים מספר הפגנות בכל רחבי הארץ תחת הכותרת 'לא יגנבו לנו את הבחירות'. בהפגנות, שנערכים לקראת עצרת המיליון שתתקיים למחרת יום העצמות, צפויים להשתתף אלפי תומכי הרפורמה זאת לצד שרים, חברי כנסת ואישי ציבור שונים.

מול בית הנשיא בירושלים, יקראו המפגינים לנשיא שלא לפגוע ברצון העם, וזאת על רקע השיחות שמתקיימות בבית הנשיא על מתווה לרפורמה המשפטית. בהפגנה צפויים להשתתף חברי הכנסת עמית הלוי ודן אילוז מהליכוד, וכן איש התקשורת ברל'ה קרומבי מתקומה 2023 שמוביל את ההפגנות השונות ברחבי הארץ.

הפגנה נוספת תתקיים החל מהשעה 21:00 גם בצומת פולג בנתניה. בהפגנה זאת צפויים להשתתף השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מעוצמה יהודית ולצידו חברי הכנסת אריאל קלנר, אלי דלל, ששון גואטה, ניסים ואטורי וצגה מלכו מהליכוד, וכן ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית. כמו כן, בהפגנה ישתתף גם אביחי בוארון מהליכוד שמוביל גם הוא את ההפגנות יחד עם ברל'ה קרומבי ומטה 2023. את ההפגנה מארגן יו"ר מטה הימין בנתניה, רועי אמגר, בשיתוף עם תנועת אם תרצו.

הפגנות נוספות יתקיימו גם בצומת שילת שתחל בשעה 20:00, בבית דגן החל מ21:00. כמו כן, תתקיים הפגנה נוספת גם בקניון כפר גנים ג' בפתח תקווה, שזה השבוע השישי שבו מתקיימת הפגנה במקום עם מאות מתושבי האזור, ומארגני ההפגנה במקום מעריכים כי המספר יגדיל את עצמו גם בשבוע הנוכחי.

כאמור, ההפגנות ברחבי הארץ נערכות לקראת עצרת המיליון שתתקיים מול הכנסת למחרת יום העצמאות. מארגני העצרת, ח"כ אביחי בוארון (ליכוד) וברל'ה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023", יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, החלו בהכנות לקראת המפגן הענק שצפוי להתקיים מול כנסת ישראל, ערב פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, תחת הדרישה מהממשלה והקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית במושב הקרוב.

המיזם מגיע לאחר שלפני מספר שבועות הגיעו כ- 200,000 מפגינים להפגנה שהתקיימה מול הכנסת בירושלים. מדובר בהפגנה ספונטנית שנולדה באותו הבוקר לאחר הכוונה להקפיא את החקיקה של הרפורמה המשפטית, ואם זאת היא זכתה לתמיכה רחבה. נציין כי על מנת לאחד את כל תומכי הרפורמה, חילונים, חרדים וחובשי כיפות מכל רחבי הארץ, בהפגנה יהיה אזור ענק לציבור החרדי בהפרדה, דבר שצפוי להביא רבבות חרדים להשתתף במחאה.

הרפורמה המשפטית בית הנשיא הפגנות הפגנת פעילי ימין תומכי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד