י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכיל אבקה

שגרירות פינלנד ברוסיה קיבלה מכתב עם חומר חשוד

שגרירות פינלנד ברוסיה הודיעה כי קיבלה מכתב עם חומר חשוד. השגרירות קיבלה שלושה מכתבים ביום חמישי האחרון, אחד מהם הכיל אבקה. השגרירות מסרה כי היא הודיעה למשרד החוץ של רוסיה על התקרית. פינלנד, שחולקת גבול יבשתי ארוך עם רוסיה, הגישה בקשה להצטרף לנאט"ו במאי האחרון דבר שהרגיז את הרוסים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

שגרירות פינלנד במוסקבה קיבלה מכתב המכיל אבקה לא ידועה ודיווחה על הנושא לשלטונות רוסיה, כך דיווחו סוכנויות הידיעות הרוסיות ביום שישי האחרון. היחסים בין מוסקבה והלסינקי הידרדרו מאז הצטרפה פינלנד רשמית לנאט"ו ב-4 באפריל האחרון, והפכה לחברה ה-31 בברית הצבאית בראשות ארה"ב. פינלנד חולקת גבול יבשתי ארוך עם רוסיה שחוששת כי נאט"ו תאיים עליה.

השגרירות קיבלה שלושה מכתבים ביום חמישי האחרון, אחד מהם הכיל אבקה לא ידועה, כך דיווחה התקשורת הרוסית. "בהתאם לכללי הביטחון של משרד החוץ הפיני, המכתבים המדוברים נמסרו לנציגים רשמיים של רוסיה אשר ילמדו את הנושא", מסרה השגרירות. מהשגרירות נמסר כי היא גם הודיעה למשרד החוץ של רוסיה על התקרית.

פינלנד, שחולקת גבול יבשתי ארוך עם רוסיה, הגישה בקשה להצטרף לנאט"ו במאי האחרון. מאז הרוסים זועמים על פינלנד, המכתבים הגיעו באורח פלא לאחר שהיחסים בין המדינות הידרדרו בחדות לאחר כניסתה הרשמית של פינלנד לנאט"ו בחודש שעבר. הקרמלין איים אז לנקוט "צעדי נגד" כדי להבטיח את הגבולות שלו.

מלחמת אוקראינה רוסיה פינלנד אבקה נאט''ו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד