כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המקרה ייחקר

נפטר הנער שאושפז במצב קשה מסיגריה אלקטרונית

נער בן 16 מגדרה, שאושפז בימים האחרונים בטיפול נמרץ בעקבות עישון סיגריה אלקטרונית, נפטר היום לאחר שמכשיר האקמו נותק. מטעם בית החולים נמסר "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. המשפחה אינה מעוניינת להתראיין, אנו מבקשים לכבדה בשעתה הקשה"

נפטר הנער שאושפז במצב קשה מסיגריה אלקטרונית
מידן קלר ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

נער בן 16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר בשל קריסה של ריאותיו, נפטר. הוא אושפז בימים האחרונים לאחר שימוש בסיגריות אלקטרוניות. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, ומותו ייחקר בימים הקרובים.

הנער מידן ברוך קלר, בן ה-16 מגדרה, נפטר בשבת בבית החולים שניידר בפתח תקווה. בית החולים מסר: "בצער רב, אנו מעדכנים על פטירתו של הנער בן ה-16 שטופל ביחידה לטיפול נמרץ לב במרכז שניידר וחובר למערכת האקמו בשל קריסה של ריאותיו, לאחר שימוש בסיגריות. מפרטים ראשונים עולה כי הנער נפטר לאחר שככל הנראה ניתק עצמו מהאקמו מסיבה לא ברורה. פרטי המקרה דווחו למשרד הבריאות, הפרטים נבדקים וייחקרו בימים הקרובים".

אמו של הנער ריני ברוך ספדה לו בפוסט בפייסבוק: "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך. מידן שלנו הלך לעולמו אתמול בלילה. הילד היפה שלי, הסנדוויץ' שוקולד שלי, החיים שלי, איננו עוד איתנו".

אתר Ynet דיווח כי מבירור רפואי מקיף שערכו בבית החולים עלה כי מצבו הידרדר כתוצאה מעישון של סיגריות אלקטרוניות. הוא חובר למכונת אקמו שמדמה פעולת לב-ריאה, אך מצבו הוסיף להידרדר והבוקר כאמור נפטר.

בית חולים שניידר סיגריה אלקטרונית מכשיר אקמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד