ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ארבעה במצב קריטי

18 מהפצועים בתאונה בדרום קוריאה יגיעו לארץ

מספר ימים לאחר התאונה הקשה בדרום קוריאה בה נפצעו עשרות ישראלים בהתהפכות אוטובוס. רוב הפצועים יגיעו לישראל. במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג ז"ל, יועבר לישראל בימים הקרובים

18 מהפצועים בתאונה בדרום קוריאה יגיעו לארץ
האוטובוס שהתהפך צילום: North Chungcheong Province Fire Station

ביומיים הקרובים (ראשון ושני) צפויים להגיע לארץ 18 מהפצועים הישראלים בתאונה בדרום קוריאה (שהוגדרו כפצועים קל). 14 פצועים יישארו בינתיים בבתי החולים בקוריאה להמשך טיפול רפואי (בהם 4 המוגדרים במצב קריטי).

התאונה הקשה אירעה ביום חמישי האחרון, כאשר אוטובוס טיולים שהוביל תיירים ישראלים התהפך בדרום קוריאה, והביא למותה של אישה ישראלית בשנות ה-60 לחייה והותיר יותר משלושים נוספים פצועים, חלקם באורח קשה. התאונה התרחשה בסביבות השעה 18:00 שעון מקומי באזור צ'ונג'ו, כשהאוטובוס עשה את דרכו חזרה למלון והתהפך על צידו.

שגרירות ישראל בסיאול והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג ז"ל, יועבר לישראל בימים הקרובים. ממשרד החוץ ושגרירות ישראל בקוריאה נמסר: "בתיאום עם חברות הביטוח והגורמים הרלוונטיים בדרום קוריאה, אנו ממשיכים ללוות את פצועי התאונה ולוודא שהם מקבלים את הטיפול המתאים, על מנת שיוכלו לחזור לישראל בהקדם האפשרי".

מהמשטרה המקומית נמסר כי היא חוקרת כעת את המקרה, כולל טענה של הנהג הקוריאני שטען שתיבת ההילוכים היתה פגומה. משרד החוץ הקוריאני אמר כי יספק תמיכה הכרחית לקורבנות הישראלים לאחר בקשה משגרירות ישראל בסיאול.

דרום קוריאה תאונת אוטובוס אוטובוס שהתהפך משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד