י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צעד משמעותי

בשורה אמיתית: הצעד שימנע את הפריצה לוואטסאפ שלכם

בפעם הבאה שתנסו להעביר את חשבון הוואטסאפ שלכם למכשיר אחר, המכשיר הישן יקבל התראה שמישהו מבקש להעביר את החשבון ממכשיר זה, עם תיאור של המכשיר שאליו אתם מנסים להעביר את החשבון

בשורה אמיתית: הצעד שימנע את הפריצה לוואטסאפ שלכם
אילוסטרציה צילום: unsplash

בסוף השבוע (חמישי) הודיעה וואטסאפ על צעד משמעותי שיוסיף מעגל אבטחה נוסף לחשבון הוואטסאפ, דבר שבהחלט יקשה על פורצים להשתלט לכם על החשבון.

ע"פ הפרסום ב geektime' וואטסאפ מוסיפה שכבת הגנה נוספת בנוסף לאימות דו שלבי שכבר קיים, כך שבפעם הבאה שתנסו להעביר את חשבון הוואטסאפ שלכם למכשיר אחר, המכשיר הישן יקבל התראה שמישהו מבקש להעביר את החשבון ממכשיר זה, עם תיאור של המכשיר שאליו אתם מנסים להעביר את החשבון, ואתם תצטרכו לאשר ידנית את המעבר הזה. 

עד כמה זה משמעותי? אם עד כה החשש היה מפני פורצים המתחזים לשירות לקוחות או נציגות מטעם וואטסאפ/פייסבוק/מטא ופניה באמצעות הצ'אט של וואטסאפ, אשר בשלב מסוים, המתחזה מנסה להתחבר לחשבון של הקורבן מרחוק, מה שמוביל לשליחת קוד הזדהות למספר הטלפון המקושר לחשבון (אימות דו שלבי – 2SV). בשלב הזה התוקף מבקש את הקוד מהקורבן בתחכום וברגע שהקוד נמסר, התוקף משתלט לכם על החשבון וניתן לומר קדיש יתום.

למעשה, שכבת ההגנה הנוספת שוואטספ הוסיפה, תמנע את הסיטואציה הזו, כאשר הקורבן יקבל התראה מפורטת שמישהו מנסה להעביר כעת את החשבון למכשיר אחר וימנע את ההשתלטות ברגע האחרון למרות שמסר את הקוד הסודי לפורץ.

 

 

וואטסאפ אפליקציות דיגיטל פריצה WhatsApp (וואטסאפ)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד