כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נערכים לאירוע הענק

הבטחה נדירה לקראת ההילולא: "יכפיל ד' את הרווח שלכם פי 3 ויותר!"

כמדי שנה מוסדות "יצחק ירנן" מעניקים לכם אפשרות לרכוש כרטיס ולהיכנס להגרלה על ספר תורה קדוש ועוד מגוון פרסים ואף להשתתף בהילולא הגדולה המציינת 403 שנים לפטירת מרנא קדישא ר' חיים ויטאל זיע"א • בואו לחזק את המוסדות הקדושים ולהשתתף בהגרלות הגדולות

הבטחה נדירה לקראת ההילולא: "יכפיל ד' את הרווח שלכם פי 3 ויותר!"
הרב יצחק ברדא שליט"א צילום: מתוך אתר המוסדות

בכ"ט ניסן מציינים 403 שנה לפטירת ר' חיים ויטאל זצוק"ל ובמוסדות "יצחק ירנן" נערכים להילולת הענק כמדי שנה, בה ישתתפו גדולי הרבנים והמוני משתתפים שיזכו לתמוך במעצמת התורה ולהסתופף בזיו שכינתם של גדולי הדור ואף לזכות בברכתם. 

זו ההזדמנות שלכם להצטרף להילולא בלחיצה כאן>>>

לא מדובר בסתם ברכה, אלא בברכתו של הצדיק המקובל האלוקי הרב יצחק ברדא שליט"א אשר סגולתיו וכוחותיו נודעו למרחקים, ברכות שאינן שבות ריקן ומתגשמות באופן מופתי.

כה כתב לתלמידיו היקרים ולכל עם ישראל לקראת ההילולא: "לכל אחינו בית ישראל, אחיי ורעיי אוהבי תורה ולומדיה, ברכת ד' עליכם אמן, כמידי שנה בהילולת מהרח"ו זיע"א, מתאספים כולם ובאים להילולת מהרח"ו והשנה היא השנה 26 -ליסודה! ע"י מוסדותינו "יצחק ירנן" הכוללים ישיבה קטנה וישיבה גדולה, וכולל אברכים "מאמר אסתר", ותלמוד תורה "חניכי הישיבות", וגני הדס לבנות, ובית ספר לבנות...

"ידידי ואוהבי אני מודה לכם על עזרתכם ותמיכתכם במוסדותינו במשך כל השנים, ואני קורא לכם שותפים של ממש, וכעת אני מבקש שנית על העתיד שתמשיכו להיות שותפים בתורה ובהחזקת והפרחת מוסדותינו ולהגדיל תורה ולהאדירה, וכל התורמים אשר לוקחים חלק, נעשים שותפים ע"י רכישת כרטיסים של ההגרלה בהילולא ואני מברך אתכם שתזכו לכל הישועות וברכות עצומות ותשרה שכינה במעשי ידיכם, ואני מבטיח שיכפיל ד' את הרווח שלכם פי שלוש ויותר".

מוסדות ''יצחק ירנן'' הינם מעצמת תורה והאור הגדול לכל תושבי הדרום, אשר מורנו ורבנו עטרת ראשנו ראש המוסדות שליט''א לפני עשרים ושש שנים עמל להקים בעשר אצבעותיו. נדבך על גבי נדבך, אבן על גבי אבן,  במסירות נפש של ממש, טרח מורנו הרב שליט''א להאיר את האור על האזור כולו. מאז ועד היום המוסדות הפכו לאבן שואבת לכל עמך בית ישראל מהארץ כולה בכלל ומאזור הדרום בפרט. כוללי האברכים, תלמודי התורה, הישיבה הקדושה, שיעורי התורה בכל ימי השבוע, הכל מתלכד יחד לאבוקה של אור המאירה לפני המחנה. גם השנה אנחנו זקוקים לכם כדי להמשיך את הפעילות העניפה. גם השנה אנחנו צריכים אתכם איתנו כדי לשמח את מורנו ורבנו שליט''א. גם השנה אנחנו רוצים שתהיו איתנו כדי להמשיך להגדיל תורה ולהאדירה.

ויש גם מתן שכרה בצידה, מגוון הגרלות עם פרסים יקרי ערך ובראשן הגרלה על ספר תורה קדוש ועוד שלל ענק של פרסים וכן מגוון מתנות מכובדות לבחירה עבור התורמים הנכבדים.

זו ההזדמנות שלכם להצטרף להילולא הגדולה, לזכות בברכות הנדירות ולהשתתף בהגרלות הענק>>>>

 

יצחק ירנן הרב יצחק ברדא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד