כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
במערכות ענקיות קיים קושי לזהות מקרים יחודיים

מנכ''ל 'כללית' ליו"ר 'למענכם': "אנחנו שמחים שאתם מפנים עבורנו זרקור"

בפגישת עבודה בין הנהלת 'כללית' לראשי 'למענכם' סוכם כי יתקיימו מעת לעת מפגשים בין גורמי המקצוע של 'כללית' לבין הצוותים המקצועיים של 'למענכם' בכדי לקדם מטרות משותפות, העלאת מודעות לסוגיות רפואיות, ובחינת דרכים לשיפור ויעול השירות למבוטחים.   

מנכ''ל 'כללית' ליו"ר 'למענכם': "אנחנו שמחים שאתם מפנים עבורנו זרקור"
הרב ערבליךל עם מנכ"ל כללית צילום: באדיבות המצלם

ממשיכים לקדם את זכויות החולים: מערך היעוץ הרפואי הבינלאומי של "למענכם" התארח בבית 'כללית' לפגישת היכרות עם מנכ"ל 'כללית'  קופת החולים הגדולה בישראל עם כ-4.8 מליון לקוחות, ומחזיקה ב-14 מרכזים רפואיים.

מר אלי כהן מנכ"ל 'כללית' פתח את הישיבה ואמר "אשריכם שזכיתם להתעסק בתחום שעושה רק טוב, לעמוד בצומת, שהאדם זקוק בו להכוונה, ויצרתם רשת שמקדמת ועוזרת לחולים בישראל". הוא פנה לנשיא 'למענכם' ואמר "פרופ' יוסף פרס מביא ערך מוסף אדיר, אדם שמהווה דוגמא אישית מעבר ליכולות הניהול המעולות שלו אותם אני מכיר מתפקידו כמנכ״ל שניידר".

כהן הסביר על מהות שיתוף הפעולה בין 'למענכם' לבין 'כללית' ואמר: "כארגון שמספק שירותי בריאות במסגרת הרפואה הציבורית בכל מקום שאפשר, חשוב לנו לקדם את השירות לציבור בפריפריה וכמובן במרכז ובכל הארץ. אתם משלימים אותנו ביכולת שלכם לתת שירות למקרים מיוחדים כי לנו כגוף ענק אין באמת את היכולת לרדת לרזולוציות האלו".

חתן אות הנשיא הרב יוסי ערבליך, הציג את בפני הנהלת 'כללית' את הפעילות המקיפה של 'למענכם' בתחומי הרפואה והזכיר את שיתופי הפעולה שהוביל בצוותא הארגון עם 'כללית', בין היתר, הקמת מוקד עזרה לטיפול בפליטים מאוקראינה עם פרוץ המלחמה, והפניית אלפי הפונים ל'למענכם' אל המרכזים הרפואיים של 'כללית'.

"אנחנו מוצאים חיבור והזדהות עם הקו שאתם מובילים" אמר יו"ר 'למענכם' יוסי ערבליך, "'בדומה לכללית גם אנחנו רואים בחדשנות ערך עליון ושמים דגש על מחקר ופיתוח. אנחנו נהנים מקשר הדוק עם הרופאים שלכם, רבים מהם ידועים בתומם כמובילים. השירות שלכם הוא מעולה ונשמח להמשיך ליצור מסלולים וחיבור בין 'למענכם' ו'כללית'".

ד"ר אורלי וויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית ציינה כי גם נכון להיום ממשיכים ב'כללית' לטפל בחולים הקשים מאוקראינה שהופנו על ידי 'למענכם' כאשר רק לאחרונה בוצעה השתלת כבד על חשבון הקופה מתוך הבעת סולידריות וחמלה על הפליטים שברחו מהתופת וזקוקים לרפואה".

"בראייה של שנה וחודש אחורה, החולים האלו עדיין מאושפזים ומטופלים, הבחירה שלכם בנו היתה נכונה..." אמר בחיוך מר יורם סגל סמנכ"ל וראש חטיבת קהילה ב'כללית'.

סגן נשיא 'למענכם' ד''ר גדי נוימן וד"ר בני דווידזון ראש המערך הרפואי הציגו בפני המשתתפים את שיתופי הפעולה שמובילה 'למענכם' עם האוניברסיטאות והפקולטות לרפואה בארץ, בשאיפה מתמדת להתעדכן ולתרום למחקרים והחידושים בעולם הרפואה, על מנת לסייע למטופלים.

בתום הישיבה סוכם כי יתקיימו מעת לעת מפגשים בין גורמי המקצוע של 'כללית' לבין הצוותים המקצועיים של 'למענכם' בכדי לקדם מטרות משותפות, העלאת מודעות לסוגיות רפואיות, ובחינת דרכים לשיפור ויעול השירות למבוטחים.  

בנוסף נטלו חלק בפגישה רחל מיכוביץ האחות הראשית של 'למענכם', אביגיל ברוורמן מנהלת הארגון והרב יוסי פילמר נציג 'למענכם' בביה"ח 'בילינסון' ומנהל קשרי קהילה בבתי החולים בארגון.

הלוויה קופת חולים כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד