כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"שמעתי בום"

סדרת פיצוצים בבני ברק הפילו את החשמל במערב העיר

תושבים במערב בני ברק דווחו כי החשמל באזורם נפל לאחר סדרת פיצוצים עזים. אחד התושבים סיפר כי הוא שמע מספר פיצוצים ומיד לאחר מכן החשמל נפל. דקה לאחר נפילת החשמל, החשמל נדלק שוב אך מיד נכבה בפיצוץ נוסף | כעבור שעתיים התקלה תוקנה

סדרת פיצוצים בבני ברק הפילו את החשמל במערב העיר
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושבים במערב בני ברק דווחו הערב (ראשון) כי החשמל באזורם נפל בשעה האחרונה לאחר סדרת פיצוצים עזים.

תושבים במערב בני ברק סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי החשמל חזר לשניה, אבל אז שוב נשמע בום חזק והחשמל נפל שוב ומאז עדיין לא חזר. "שמעתי פיצוץ ועוד פיצוץ, ואז החשמל נפל, היה ניסיון של החשמל להידלק שוב, אבל מיד היה פיצוץ נוסף והחשמל נפל", תיאר יענקי, תושב האזור.

ז.ש. תושב האזור היה ברחובה של עיר כאשר הסדרת הפיצוצים המחרידה התרחשה. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מתאר: "עמדתי סמוך לרח' יחזקאל כשלפתע שמעתי פיצוץ עוצמתי וראיתי הבזקי אש גדולים שהרעישו מעלינו, היתה חרדה ופאניקה רצינית בקרב העוברים והשבים. אנשים החלו לרוץ ולברוח לכל עבר. חוויה מטלטלת".

על פי דיווחים של תושבים בעיר, עמוד חשמל ושנאי של חברת החשמל התפוצצו ברחוב רבי עקיבא באזור גן ורשא וכן ברבי עקיבא 36. בחסדי שמים אין נפגעים.

מחברת החשמל נמסר לפונים דרך אתר האינטרנט של החברה, כי צפי חזרת החשמל הוא בשעה 01:30, אולם בפועל התקלה תוקנה והחשמל חזר כבר בשעה 00:45.

הפסקת חשמל עמוד חשמל רחוב רבי עקיבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד