כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הודתה באשמה

גנבה 2.8 מיליון דולר משורדת שואה וצפויה לקבל 20 שנות מאסר

אישה בפלורידה שגנבה 2.8 מיליון דולר מניצול שואה בהונאה - מודה באשמה. האשה השתמשה בכספים לרכישת בגדי מעצבים, תכשיטים, סירה ומספר מכוניות, כך על פי כתב האישום. היא השתמשה גם בחשבון אימייל מזויף ויצרה מכתבים וחשבוניות מזויפות שנראו מעובד של סניף בנק

גנבה 2.8 מיליון דולר משורדת שואה וצפויה לקבל 20 שנות מאסר
אילוסטרציה צילום: unsplash

אישה מפלורידה ש"חיה חיי מותרות" עם 2.8 מיליון דולר שהונתה מניצולת שואה בת 87, הודתה ביום שישי באשמה אחת של הונאה, התובעת של מחוז הדרום של ארה"ב. הודיעה ניו יורק. פיצ'ס סטרגו, בת 36, צפויה לעונש של עד 20 שנות מאסר, גזר דינה יינתן ב-27 ביולי.

"ההתנהלות הזו חולה ועצובה", אמר התובע האמריקני דמיאן וויליאמס בהצהרה. "באמצעות רווחי הונאה של מיליונים, סטרגו חיה חיי מותרות, רכשה בית בקהילה סגורה וקורבט, הזמינה חופשות בבתי מלון כמו ריץ-קרלטון, ורכשה באלפים בגדי מעצבים, ובו בזמן גרמה לקורבן קשיש לאבד את דירתו".

לפי משרד המשפטים האמריקני, סטרגו פגשה את הקורבן שלה בין 2016 ל-2017 כאשר התגוררה במנהטן. בתחילת 2017 היא שאלה אותה אם היא יכולה ללוות כסף כדי לשלם עבור עורך הדין שלה "שלטענתה מסרב לשחרר כספים מהסדר משפטי". אבל רישומי הבנק הראו שהיא מעולם לא קיבלה כספי הסדר. זו הייתה רק ההתחלה של סדרה של שקרים, אמרו הרשויות.

התובעים אומרים שסטרגו דרשה שוב ושוב מהקשישה בת ה-87 לתת לה כסף כדי למנוע את הקפאת חשבונותיה. במהלך הזמן הזה, הוא רשם 62 צ'קים בסכום כולל של יותר מ-2.8 מיליון דולר, אמר משרד המשפטים, והוסיף כי היא השתמשה גם בחשבון אימייל מזויף ויצרה מכתבים וחשבוניות מזויפות שנראו מעובד של סניף בנק.

ניצול שואה פלורידה הונאת קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד