י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הילולת יהושע בן נון

בכפר הערבי: חלוקת צ'ולנט מביתר באמצע הלילה

לרגל הילולת יהושע בן נון אלפים עלו הלילה לקברו בכפר הפלסטיני כיפל חארס שבשומרון. המתפללים הורשו להכנס מהשעה 23:00 ועד 2:00 בלילה ולמקום הובאו סירי צ'ולנט מהעיר ביתר לחלק לאלפים. צפו בתיעוד ענק ומסכם

בכפר הערבי: חלוקת צ'ולנט מביתר באמצע הלילה
הילולת יהושע בן נון צילום: ארי קופרשטוק

הילולת יהושע בן נון בשומרון: אלפי מתפללים פקדו הלילה (ראשון) את קברם של יהושע בן נון וכלב בן יפונה בכפר כיפל חארס בשומרון לרגל ההילולה ליהושע בן נון שמציינים היום כו' ניסן את יום פטירתו.

תיעוד וידאו מהכניסה לכפר בלילה, השירה והריקודים בציון 

הכניסה לקבר יהושע בן נון התקיימה בהובלת המועצה האזורית שומרון ומנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה ובליווי ואבטחת צה"ל וכוחות הביטחון. המתפללים קראו במקום את תפילת 'עלינו לשבח' שתיקן יהושע בן נון.

למקום הובאו סירי צ'ולנט רבים מהעיר ביתר שחולקו לאלפים שהורשו להכנס לכפר תחת אבטחה כבדה בין השעות 23:00 בלילה לשעה 14:00. 

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ברך הבוקר את האלפים שהגיעו: "ברוחו של יהושע בן נון נאמר לאויבינו כי עם ישראל חזק, איתן וירש את הארץ על אף כל האתגרים. אני מודה לכוחות צה"ל, למח"ט אפרים מורדי וייס, לקצין הגמ"ר, למשטרת מרחב שומרון, לצוות מוא"ז שומרון, לאנשי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים במועצה בראשותו של נתנאל שניר ולאלפים שהגיעו לכבודו של יהושע בן נון".

יהושע בן נון כיפל חארס צ'ולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד