כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בצמידות לפארק ירקון

בריטניה בישראל: הפרויקט הנדיר שצפוי להיבנות בבני ברק

״צפי להכפלת זכויות שתקנה 2 משרדים במחיר של 1״: משרדים בפרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון • לא תאמינו מה המחיר

בריטניה בישראל: הפרויקט הנדיר שצפוי להיבנות בבני ברק
פרויקט נדיר בבני ברק צילום: יח"צ

זה לא סוד שלמצוא משרדים חדשים באיזורי ביקוש בגוש דן והסביבה נחשבת למשימה קשה במיוחד לנוכח העובדה שהאזור נחשב לאחד המבוקשים ביותר במדינה – וכמובן שגם אחד היקרים ביותר. המיקום המרכזי – ברחוב הלח״י בבני ברק, בצמידות לפארק הירקון, הנוף המרהיב והנגישות הגבוהה לאזור, הן מבחינת התחבורה הפרטית והן מבחינת התחבורה הציבורית, כמו קו הרכבת הקלה, תחנת הרכבת של בני-ברק, שבילי אופניים, דרכי גישה מרכזיות וגשר הרלינג הנמצא בשלבי הקמה, גורמים לכך שהביקוש רק הולך וגובר.

לחצו כאן והצטרפו לפרויקט>>>

על פי הפרסום משקיעים יוכלו לרכוש קרקע למשרדים בפרויקט המשרדים היוקרתי, מגדלי ״בריטניה-ישראל על הפארק״, אשר צפוי לקום ברחוב הלח״י אל מול פארק הירקון במחיר של החל מ- ₪255,000 בלבד – עם צפי להכפלת זכויות שלמעשה תקנה למשקיעים 2 משרדים במחיר של 1 – לא כולל עלויות בנייה ולא כולל היטלי השבחה!

״מדובר בפוטנציאל רווח עצום כאשר יתקבל האישור להכפלת הזכויות״, נמסר מחברת בריטניה-ישראל אשר עומדת מאחורי הפרויקט, ״ליתר דיוק – הרווח הוא של לפחות 50% עם קבלת האישור, לאחר תשלומי כל ההוצאות הנלוות – זו הזדמנות שלא רואים בכל יום״,

על התב״ע והתכנון היוקרתי של הפרויקט אחראי אחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ, ״מילוסלבסקי אדריכלים״, אשר מתכנן מאות פרויקטים בישראל ובעולם, כמו: מגדלי משה-אביב, בית הלוחם, מרכז הספורט באלעד, בית ישראל-קנדה, מגדל נשר, מגדל ספיר ועוד. זה אחד מהפרויקטים החמים והמעניינים ביותר בישראל ובמרכז בפרט, למסחר ולתעסוקה, עם פוטנציאל להגדלת זכויות שכבר קשה למצוא היום. הפרויקט צפוי לכלול משרדים מתקדמים ברמת גימור גבוהה ומתקדמת שכמוה נדיר למצוא, בשילוב עם קומת מסחר אשר תמוקם בקומת הקרקע בה יעברו מדי יום אלפי אנשים מכל רחבי האזור.

מיקומו של הפרויקט הינו נדיר במיוחד – בצמוד לפארק הירקון, במרחק הליכה מתחנת הרכבת של בני ברק וקו הרכבת הקלה, בקרבה לצירי תנועה מרכזיים שיאפשרו גישה נוחה למתחם. ״זהו למעשה אחד היתרונות הגדולים של הפרויקט כולו: הקרבה לתחנת הרכבת אשר נמצאת במרחק הליכה, לעומת מתחם העסקים BBC – בני ברק ביזנס סנטר, שלא זוכה לנגישות כזו – לכן אנחנו צופים עלייה משמעותית במחיר כבר בזמן הקרוב עם המשך למגמת עליית המחיר ככל שהזמן לקבלת האישור להכפלת הזכויות יתקרב, לכן אם יש זמן נכון להשקיע – זה הזמן״, מסר דובר חברת בריטניה-ישראל.

הפרויקט נמצא על ציר אם המושבות ובחיבור ישיר עם כביש 4 בזכות גשר הרלינג הנמצא בסמוך למתחם. מעבר לכך מתוכננים שבילי אופניים אשר יחוברו מן הפרויקט ישירות אל שאר העורקים הראשיים הנמצאים בסביבה – אל בני ברק ואל פארק הירקון.

כעת המשרדים בפרויקט נמכרים במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק – אך לא לאורך זמן.

עד כמה נמוך אתם שואלים? לצורך הדוגמא, משרדים דומים במתחם נמכרים במחירים של כ- ₪13,000 למ״ר – בהשוואה למחיר המוצא כעת העומד על כ-₪11,300 למ״ר לאחר הוצאות הבנייה – מחיר הנמוך בכ-13% ממחיר השוק – וזאת עוד מבלי ליהנות מהכפלת הזכויות העתידית ככל שתהיה!


ההחלטה בידיים של המשקיע

בחברת בריטניה-ישראל, אשר עומדת מאחורי הפרויקט, מדגישים: ״כל משקיע יכול לבחור האם הוא רוצה לממש את הרווחים עם קבלת אישור הגדלת הזכויות, או שהוא רוצה להמשיך לשלב הבנייה ולהגיע למשרדים חדשים באזור מבוקש במיוחד עם דמי שכירות גבוהים שיכניסו הכנסה פסיבית קבועה ותשואה גבוהה במיוחד״.

כאמור, כעת מציעה חברת בריטניה-ישראל קרקע למשרדים חדשים בפרויקט היוקרתי, מגדלי ״בריטניה-ישראל על הפארק״, במחיר של החל מ- ₪255,000 בלבד לזמן מוגבל בלבד – לא כולל עלויות בנייה ולא כולל היטלי השבחה. ״לא תמצאו היום באזורי הביקוש של גוש-דן אפשרות להגיע למשרדים חדשים במחיר של כ- ₪11,300 בלבד למ״ר עם הכפלת הזכויות – זו הזדמנות שלא תחזור – זו למעשה עסקת 1+1 בגרסת הנדל״ן!״, מסכמים מהחברה.

בכפוף לזכויות נוספות ככל ויחולו (אישור תב”ע חדשה)

לא כולל עלויות בנייה ולא כולל היטלי השבחה
המחירים לא כוללים מע”מ
בכפוף לאישור גורמי תכנון
ניתוח הנתונים והמספרים בכתבה הינם לפי שמאות נקודתית.

בריטניה מגדל משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד