כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"דבר נורא"

בושה: הח"כ הותקף בטקס לזכר יום השואה

חבר הכנסת בועז ביסמוט ממפלגת הליכוד נאלץ לעזוב את טקס יום השואה שהתקיים בבית כנסת בתל אביב, אחרי שספג קריאות גנאי מכמה מהנוכחים שכמעט נגררו לאלימות. יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב: "התמונות של ח"כ ביסמוט מגורד פוצעות את הלב"

בושה: הח"כ הותקף בטקס לזכר יום השואה
בועז ביסמוט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת בועז ביסמוט ממפלגת 'הליכוד' נאלץ הערב (שני) לעזוב את טקס יום השואה שהתקיים בבית כנסת בתל אביב, לאחר שספג קריאות גנאי מכמה מהנוכחים שצעקו לעברו "בושה" וקריאות נוספות.

ח"כ ביסמוט מסר: "יום השואה נמצא מעבר לכל מחלוקת פוליטית או מפלגתית אחרת. מדובר ביום קדוש שנועד לשמר את זכרם של מיליוני יהודים שנספו. כשהנאצים רצחו אותם לא עניינה אותם העמדה הפוליטית או העמדה המפלגתית שלהם, מה שעניין אותם זה שהיותם יהודים. ביום הזה לפלג, לשסות ולריב - זה דבר נורא שאני לא אתן לו יד".

בועז ביסמוט בבית הכנסת בערב יום השואה

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיב לתקרית ולקריאות נגד ח"כ ביסמוט בטקס בתל אביב ומסר: "כבן לניצולי שואה, התמונות של ח"כ ביסמוט מגורש מטקס יום השואה בבית הכנסת במדינת היהודים פוצעות את הלב. אני מגנה זאת, ועל אף שמבין את חילוקי הדעות והמועקה שחשים רבים בעם, אני מבקש מכולם להפגין איפוק בימים קדושים האלו. את הוויכוחים העזים והחשובים על דמותנו נקיים בנחישות ובעוצמה אחריהם".

ניצולי שואה בועז ביסמוט בני גנץ בושה טקס אזכרה יום השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד