י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא משדר איתו יותר"

צפו: מה הוביל לפיצוץ בין יקי אדמקר לישראל כהן

תיעוד של יקי אדמקר וישראל כהן בעת הגשת תכנית הבוקר שלהם עוררה תמיהה בקרב רבים שלא הבינו את הרעיון והמטרה. מדובר בפרפרזה לפיצוץ המתוקשר בין חיים לוינסון לאראל סגל בתחנת רדיו אחרת יום קודם לכן

צפו: מה הוביל לפיצוץ בין יקי אדמקר לישראל כהן
יקי אדמקר וישראל כהן צילום: צילום מסך

לאור ריבוי המריבות בין שדרני תחנת הרדיו 103FM הסתיימו בקללות ובהשלכת האוזניות. תיעודים שהופכים מעת לעת ויראליים. הובילו את צמד מגישי תכנית האקטואליה של 'קול ברמה' יקי אדמקר וישראל כהן לחקות אותם בתיעוד משלהם.

בתיעוד שפרסם אדמקר הוא נראה מטיח בישראל כהן כמה מילים, משליך את האוזניות לעברו ועוזב את האולפן. מדובר כמובן בסרטון הומוריסטי שנעשה באופן ספונטני במהלך הפרסומות בין האייטמים בתכנית כפרפרזה למשליכי האוזניות בחמת זעם תוך כדי השידור כמו בן כספית, אראל סגל והאחרון שבהם היה חיים לוינסון שחמתו בערה בו ביום ראשון במהלך תכניתו לצד אראל סגל ברדיו 103FM. מפאת המילים הגסות שנאמרו לא נביא את התיעוד המקורי נסתפק בחיקוי החרדי הנקי.

ישראל כהן הגיב בהלצה לתיעוד של אדמקר וכתב: "אני לא משדר איתו יותר. גס רוח ואלים…", כשהוא בעצם עושה העתק הדבק לדברים שאמר אראל סגל לחיים לוינסון יממה לפני כן לאחר שהשליך את האוזניות עזב בחמת זעם ועל דרך גם שפך חלק מכוס הקפה שהיה השולחן לצידו.

כאמור השניים ביחסים טובים ומעולים וימשיכו לשדר גם הבוקר אי"ה באותה השעה ובאותו המקום.

יקי אדמקר ישראל כהן רדיו קול ברמה אוזניות חיים לוינסון אראל סגל פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד