ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
השלום עם ישראל מתרחק

סעודיה ממשיכה להתקרב לאיראן; אבו מאזן מבקר בממלכה

איראן ממשיכה להתקרב לסעודיה ולפי הדיווחים שתי המדינות צפויות לפתוח שגרירויות כבר בתחילת החודש הבא | במקביל בשעות אלו שוהה יו"ר הרש"פ אבו מאזן בביקור בממלכה

סעודיה ממשיכה להתקרב לאיראן; אבו מאזן מבקר בממלכה
אבו מאזן צילום: Flash90

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) הגיע אתמול (שני) לסעודיה. כך מדווחים מקורות רשמיים בממלכה. עוד נמסר כי את פניו קיבל בשדה התעופה בעיר ג'דה סגן מושל מכה, הנסיך בדר בן סולטאן.

סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית, 'וופא', מדווחת כי היו"ר מתעתד לפגוש היום את יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, ובכוונת השניים לדון "בהתפתחויות האחרונות בסוגייה הפלסטינית, במצב באזור ובחיזוק הקשרים בין ריאד ורמאללה".

עוד נמסר בהודעה הפלסטינית, כי אל היו"ר מתלווים במסעו-זה מזכ"ל אש"ף, חוסין א-שיח', מפקד המודיעין הפלסטיני הגנרל מאג'ד פרג' וכן בכירים פלסטיניים נוספים.

הביקור מתרחש ברקע המשך ההתקרבות בין סעודיה לאיראן, מה שהופך את סיכויי השלום בין ישראל לסעודיה להפוך לקלושים יותר ויותר.

בתוך כך, דיפלומט איראני אומר לסוכנות הידיעות האיראנית IRNA כי שתי המדינות תפתחנה מחדש של שגרירויותיהן בתחילת החודש הבא, כנראה בתשעה במאי. הדיפלומט עליזרא עניאתי הוסיף שיש צפי לפגישה בין שרי החוץ של שתי המדינות בעתיד הקרוב בתוך כך, משרד החוץ של איראן מודיע שהזמין את סלמאן מלך סעודיה לבקר בטהראן, על רקע חידוש היחסים בין שתי המדינות.

אבו מאזן סעודיה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד