ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"זכינו שיש לנו מנהיג לדור"

ראש הישיבה שאל את ראש העיר: מתי הבחירות? 

במהלך ביקור חג שערך לראשונה ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין במעונו של ראש הישיבה הגר"ד לנדו במהלך חול המועד פסח שאל ראש הישיבה מתי הבחירות לעירייה, והתבטא: "זכינו שיש לנו את הראש ישיבה ר' גרשון הוא מנהיג אותנו וכל נושא הבחירות מסורים בידו". כל הפרטים

ראש הישיבה שאל את ראש העיר: מתי הבחירות? 
ראש העיר בני ברק אצל הגר"ד לנדו צילום: באדיבות המצלם

בצל הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות שייערכו בט"ז חשוון , התרחש השנה ביקור חג לראשונה מזה שנים, במהלך חול המועד פסח האחרון הגיעו הנציגים הבכירים בעיריית בני ברק של 'דגל התורה' לביקור חג במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו במעונו בגבעת ישיבה סלבודקה בבני ברק.

בין הבאים בביקור היו ראש העיר בבי ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה אברהם רובינשטיין יחד עם סגנו מנחם שפירא וחבר המועצה מיכאל קקון לצד נציגים נוספים, המבקרים מידי חג ומועד בבתיהם של גדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הביקור עלו מספר נושאים על הפרק ולפתע התעניין ראש הישיבה הגר"ד לנדו כשהוא שואל את ראש העיר מתי תאריך הבחירות?.

לאחר ששמע כי הבחירות יתקיימו מיד לאחר חג הסוכות הוסיף ואמר: "זכינו שיש לנו מנהיג לדור, הראש ישיבה ר' גרשון הוא מנהיג אותנו והנהגת עולם התורה והדור מסורה בידיו, וכל נושא הבחירות מסורים בידו", עד כאן לשון דבריו של ראש הישיבה.

בחודשים הקרובים הבחירות המונציפליות יעסיקו רבות את הציבור החרדי בכל רחבי הארץ ובעיר בני ברק בפרט.  'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות.

כמו כן נודע ל'בחדרי חרדים' כי ראש הישיבה הגר"ד לנדו פנה לראש העיר בבקשה שיפרסם את מכתבו של עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין בחומרת הנסיעה באופניים וקורקינטים חשמליים, וביקש שיעשו "תעמולה" על העניין. כידוע הגר"ד מוחה בתוקף על כל מי שנוסע באופנים חשמליות, וקורא לזה "כלי מוות". ואף לאחרונה פנה לעמוד ההוראה שהוציא מכתב מיוחד לציבור בחומרת הדבר.

 

הרב דב לנדו ישיבת סלבודקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד