כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"רק בדיקטטורות"

שערוריה: הכרזה מקוממת של קברניט טיסת אל על ביום השואה

קברניט טיסת אל על לניו יורק דיבר עם הנוסעים על יום השואה וקישר בין האירועים ההיסטוריים למחאה נגד הרפורמה המשפטית. "דברים כמו בשואה קורים רק בדיקטטורות, וישראל נלחמת על הדמוקרטיה", אמר

שערוריה: הכרזה מקוממת של קברניט טיסת אל על ביום השואה
מטוס אל על בנתב"ג צילום: משה שי, פלאש 90

קברניט טיסת אל על לניו יורק התייחס הבוקר (שלישי) ליום השואה כאשר דיבר עם הנוסעים וקישר בין האירועים ההיסטוריים למחאה נגד הרפורמה המשפטית. כך דווח בחדשות 12.

הקברניט אמר: "רוצה להזכיר את יום השואה, כי דברים כאלה יכולים לקרות רק בדיקטטורות, ומדינת ישראל נלחמת על הדמוקרטיה שלה בימים אלה".

את הדברים אמר בטיסה מספר 007 לניו יורק, שהמריאה מנתב"ג בשעה 10:50. הדברים נשמעו במערכת הכריזה של המטוס, ככל הנראה זמן קצר אחרי ההמראה.

מאל על נמסר בתגובה: "חברת אל על מגנה אמירות פוליטיות מכל סוג שהוא, של מי מאנשיה במסגרת עבודתם ובוודאי לא במטוסיה שלא יכולים להוות במה לפעילות מסוג זה. החברה מורה להימנע מכך, בפרט ביום כה רגיש ומשמעותי לעם ישראל. המקרה החריג הזה שאינו משקף את אנשיה וערכיה של החברה, ייבדק בצורה יסודית ע״י הגורמים הבכירים בחברה. אל על היא חברת התעופה הנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, וככזו משקפת את הפסיפס הישראלי כולו".

יום השואה והגבורה חברת אל על הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד