כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

7 טיפים לבחירת ציוד לטיולים

הטיול שלכם מתקרב בצעדי ענק ואתם מתכוננים לקראת רכישת ציוד לטיול, יחד עם זאת אתם לא יודעים איזה ציוד אתם צריכים, מה העלויות הצפויות ואיך ניתן לגשת אל המלאכה בצורה נכונה. בדיוק לשם כך החלטנו לעשות לכם מעט סדר ולרכז עבורכם תשובות לכל השאלות

7 טיפים לבחירת ציוד לטיולים
ציוד לטיול צילום: FREEPIK

בראש ובראשונה – הגדירו לכם תקציב

בראש ובראשונה הדבר הראשון אותו אנו נרצה לעשות לפני רכישת ציוד לטיולים הוא הגדרת תקציב. במהלך הגדרת התקציב אנו נשאל את עצמנו כמה כסף אנחנו מעוניינים ו/או יכולים להשקיע בטיול הקרוב מבחינת ציוד. אנו נרצה בשלב הזה לבצע גם מחקר שוק קטן אודות מוצרי בסיס, אקססוריז ושאר ציוד סביב הטיול אותו אנו צריכים לרכוש. נבין מה הם סקאלת המחירים ולאחר מכן נאפיין את התקציב שלנו לשם רכישת מוצרים אלו. כאשר אנחנו מגדירים לעצמנו תקציב אנו מגיעים אל הרכישה בצורה חכמה ויעילה יותר ולא מוצאים את עצמנו מבזבזים מעבר למה שציפינו ו/או מעבר ליכולת הכלכלית שלנו.

מהי מטרת הטיול שלכם 

אנו נרצה להגדיר את מטרת הטיול שלנו על מנת שנוכל להיערך לטיול בצורה נכונה. בהנחה ואנחנו מדברים על טיול המתאפיין בלינה בשטח אנו נרצה להכין תיק ללינה ממושכת בשטח עם ציוד בסיסי, לרבות – אוהלים, שקי שינה, שקיות חימום ושאר ירקות. בהנחה ואנחנו מדברים על טיול למטרת סקי אנו נצטרך להצטייד בציוד סקי איכותי לצד ביגוד תרמי מחמם. כאשר אנחנו מגדירים את מטרת הטיול שלנו אנו מסננים אפשרויות לא רלוונטית ומקלים בצורה משמעותית על חווית הטיול תוך כדי בחירת הפריטים הרלוונטיים עבורנו אשר יהוו לנו תנאים אופטימאליים בזמן הטיול.

עבדו אל מול חנות המתמחה בציוד לטיולים

רכישת ציוד לטיולים איננה מלאכה פשוטה ואנו רואים חשיבות רבה ברכישה אל מול חנות המתמחה בציוד לטיולים אשר מספקת שירותי ייעוץ מאנשי מקצוע המתמחים בעולמות הטיולים. לכן, אנו נרצה לבדוק שהחנות שאליה ניגשנו הינה חנות בעלת ותק, ניסיון ומוניטין בעולם הטיולים. בפנייה אל חנות ציוד לטיולים נוכל לקבל מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת בכל הקשור לטיול שלנו תוך כדי שמתאימים עבורנו את הציוד הנכון, הפרקטי והיעיל ביותר לצרכים שלנו תוך כדי התאמות תקציביות.

אל תתפשרו על מוצרים ממותגים אמינים

ציוד איכותי יכול להיות לפעמים יקר אך יחד עם זאת רכישת ציוד איכותי מלווה אותנו לשנים רבות ואף יכולה להוות פתרון לשאר בני המשפחה בעתיד ו/או לחברים לכן אנו לא נרצה להתפשר על רכישת מוצרים ונרצה לרכוש מוצרים ממותגים אמינים בלבד. רכישת ציוד לטיול איננה מלאכה פשוטה אך רכישה של הציוד הנכון יכול להפוך את הטיול שלנו ליעיל ופונקציונאלי הרבה יותר ואף למנוע אי נעימויות וחוסר נוחות שאיננה הכרחית כלל. 

בדקו עם הקרובים לכם על ציוד לטיול

לפני שאתם ניגשים לרכישה אתם יכולים לחסוך לא מעט כסף בשיחת טלפון אחת קצרה, אנו נרצה להתקשר אל בני משפחה, חברים, מכרים ואפילו קולגות לעבודה בכדי לשאול אותם האם יש להם ציוד מטיילים שאתם צריכים – זה יכול להיות אוהלים, שקי שינה, שקיות חימום, נעלי הרים, ציוד לסקי ועוד מגוון רחב של אביזרים נוספים. פניה זו יכולה לחסוך לכם לא מעט עלויות, משאבים ואף כסף רב – לא חושבים שזה שווה את זה?

נעלי הליכה – שמירה על הגב והרגליים

אנו רואים חשיבות רבה בכל הקשור להנעלה נכונה בטיול שלנו. בראש ובראשונה אנו נרצה לקנות את נעלי ההליכה, נעלי ההרים ו/או כל נעליים להם נדרש במהלך הטיול מספר שבועות לפני הטיול וזה בכדי שנוכל להרגיל את הרגל לנעל ואת הנעל לגופינו ולגרום לה להתרכך מעט לקראת הטיול ולקבל את הצורה של הרגל. אנו נרצה לרכוש נעליים איכותיות אשר ישלבו בצורה מושלמת בין נוחות, פונקציונאליות, יעמדו אל מול נזקי מזג האוויר ויהיו עמידות מספיק אל מול תנאי השטח מולם נתמודד ויצליחו לתת עבורנו מעטפת מלאה של הגנה ועמידות. ברוב המקרים אנו נרצה לרכוש נעליים עם בולמי זעזועים וסוליות עבות, נעליים אטומות אך כאלו שנותנות ללחות לעבור פנימה ובכך לגרום לרגל לנשום (גורטקס מהווה חומר גלם מעולה עבור נעלים אלו). לכן אנו רואים חשיבות בהתאמה של סוג הנעליים לסוג הטיול שלנו – כל טיול מאופיין בצורה אחרת לכן לכל טיול יהיה פתרון הנעלה אחר.

רק אל תשכחו ביטוח

אחרי שאתם מוכנים עם כל הציוד הרלוונטי לטיול שלכם זה הזמן לסגור ביטוח לקראת הטיול. במסגרת הביטוח אנו נותנים מעטפת "הגנתית" נוספת לכל דבר העלול לקרות במהלך הטיול – החל מאיבוד מזוודה, עיכובים של טיסות, גניבות ועד מקרים של איתור וחילוץ ופציעות שונות. לכן, אל תשכחו את הביטוח מאחר והוא חלק בלתי נפרד מן הטיול שלכם ויכול להקל עליו אלפי מונים.

אמרתם ציוד לטיולים – אמרתם ארץ ציוד ומחנאות

ארץ ציוד ומחנאות נחשבת לאחת מן החנויות המובילות בישראל בעולם הציוד והמחנאות. החברה כבר הפכה מזמן לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של מאות אלפי מטיילים ברחבי הארץ. החנות מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה אשר ילוו יחד אתכם מאפיון הצרכים שלכם לטיול ועד לרכישת כל הציוד הרלוונטי בהתאם לתקציב האישי שלכם. כיום ניתן להגיע בצורה פרונטלית אל אחד הסניפים של הרשת בשער בנימין ו/או בצומת שילת. כמו כן החנות האהובה הנגישה את עצמה בשנים האחרונות גם באון-ליין ולפיכך כל לקוחות החברה יכולים לרכוש ממיטב המוצרים המובילים, במחירים אטרקטיביים ובמשלוח מהיר עד בית הלקוח. בין הציוד ניתן למצוא – קמפינג, הנעלה, צ'ימידנים, גרילים ומעשנות, תיקים ותרמילים, ביגוד, בישול ולינת שטח, אביזרים ועזרים, טיפוס וסנפלינג, ציוד לחיילים ועוד.

זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור ארץ ציוד ומחנאות .

טיול ציוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד