כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"רצה לעזור לאנשים"

שנת מאסר לנאצי שפרסם מסרים אנטישמיים וציטוטים של היטלר

נאצי שפרסם הודעות אנטישמיות וציטוטים מהיטלר ימ"ש באינטרנט, נכלא לשנים עשר חודשים לאחר שנמצא אשם בהפצת שנאה גזענית. הודעות שונות הכילו קטעים מתוך הספר מיין קאמפף שכתב היטלר ותוכן על עליונות לבנה    

שנת מאסר לנאצי שפרסם מסרים אנטישמיים וציטוטים של היטלר
pixabay

גארת' אנתוני ברט, בן 35 מפול, עיירה בחוף הדרומי של אנגליה ברובע בורנמות', פרסם בטוויטר ובטלגרם פוסטים גזעניים ל-2,000 עוקביו, כך טענה התביעה בבית המשפט בבורנמות' בבריטניה. על פי הדיווחים בבריטניה, ברט הנאצי הפך אובססיבי לתיאוריות קונספירציה של נגיף הקורונה בשנת 2020, מה שהוביל אותו לפרסם פוסטים גזעניים נגד אנשים שאינם ממוצא "ארי" או ממוצא אירופאי.

גארת' אנתוני ברט

התובעת איימי פאקאם אמרה בדיון: "ישנם פוסטים המדגישים את התכונות הפיזיות של העם היהודי, יחד עם דימויים אשר ידועים היטב כהשקפות אנטישמיות בהן משתמשים ניאו-נאצים. הוא גם תיעד שהוא לקח דגימת DNA שלו כדי לקבוע את מורשתו והוא רמז שהוא ייקח את חייו אם התוצאות יראו שהוא אפילו 1% יהודי". הודעות אחרות הכילו קטעים מתוך הספר מיין קאמפף שכתב היטלר ותוכן על עליונות לבנה.

התובעת אמרה: "זה לא היה סתם חומר שאליו הוא נמשך ושיתף אותו מחדש ברשתות החברתיות, הוא יצר תמונות של גבר לבן שלובש צלב קרס חובט על גבו של גבר יהודי". 

לאחר מעצרו של ברט ב-28 בינואר 2021, חשבונות הטוויטר והטלגרם שלו הושעו. הוא הודה בפני השוטרים כי הוא זה שפרסם את התוכן המדובר, הוא הסביר את מעשיו בכך שהוא "פשוט מפרסם את האמת ורצה לעזור לאנשים להבין את האמת על העולם".

בגזר הדין ביום שישי, 14 באפריל, אמר השופט: "אם אתה מפיץ חומר מסוג זה, בדרך כלל יש סכנה אמיתית וזה מסוג הדברים שהציבור פשוט לא יסבול".

 

 

יום השואה והגבורה נאצי היטלר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד