כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התושבים הופתעו

טנק רוסי הופיע באופן מסתורי בחניון משאיות בארה"ב

טנק מסוג T-90 רוסי הופיע באופן מסתורי בחניון בארה"ב. הטנק נלכד ככל הנראה על ידי צבא אוקראינה בסתיו האחרון, אך לא ברור כיצד או מדוע הוא הגיע ללואיזיאנה בארה"ב. "הייתי כאן שבע שנים", אמרה עובדת המקום. "מעולם לא ראיתי כאן טנק לפני כן"

טנק רוסי הופיע באופן מסתורי בחניון משאיות בארה"ב
ארטילריה של צבא אוקראינה צילום: צבא אוקראינה

אנשים במרכז המסחרי של פטו ברואנוק, לואיזיאנה ארה"ב רואים כל מיני כלי רכב שנעצרים, אבל ביום שלישי שעבר זה היה שונה. מה שהם ראו במגרש החניה שלהם הוא בהחלט תעלומה בלשון המעטה. מישהו השאיר טנק רוסי T-90A, שכנראה נתפס על ידי צבא אוקראינה בסתיו שעבר, לאחר שהמשאית שגררה אותו התקלקלה ונכנסה לחניון משאיות מחוץ לכביש המהיר, תושבים צילמו את הטנק.

הטנק T-90A הוא מודרני בסטנדרטים הרוסיים, לאחר שהוצג בפומבי לפני שני עשורים, מה שהופך את המסע התמוה שלו משדה הקרב באוקראינה לחניון משאיות בלואיזיאנה ארה"ב למסתורי. "הייתי כאן שבע שנים", אמרה עובדת המקום ולרי מוט לתקשורת המקומית. "מעולם לא ראיתי כאן טנק לפני כן".

הטנק הרוסי האדיר הושאר ללא השגחה בחניון המשאיות למשך מספר ימים, והותיר את הנהגים החולפים מבולבלים. הטנק החדיש נגרר לרוחב מדינת לואיזיאנה כאשר המנוע במשאית כבה לפתע. הנהג נאלץ לנסוע ליוסטון כדי להחליף את המשאית שלו ושאל את הצוות במגרש אם הוא יכול להשאיר את הטנק שם עד שיחזור. לדברי עובדת המקום ולרי מוט, המשאית הייתה תחת השגחה של מאבטחים 24 שעות ביממה. 

על פי ההערכות, הרכב המשוריין עשוי להיות מופנה למרכז הניסויים של צבא ארה"ב במרילנד לצורך בדיקות נשק או אימונים. על פי ההערכות, הטנק נבנה ב-2004, ונתפס בספטמבר האחרון על ידי החטיבה ה-92 של אוקראינה. הטנק צפוי להיבדק על ידי הצבא האמריקני כדי לקבל תובנה לגבי הציוד עליו מסתמכת רוסיה בקרב.

מלחמת אוקראינה רוסיה טנקים ארה''ב לואיזיאנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד