י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המינויים במועצת חכמי התורה

חבר המועצת הספרדי התייעץ עם נשיא המועצת הליטאי

הגאון רבי אברהם סאלים שמונה לחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, התייעץ על כך עם ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מנהיג הציבור החרדי-ליטאי ונשיא מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'. כל הפרטים על ההתייעצות. ומי עוד ידע על כך?

חבר המועצת הספרדי התייעץ עם נשיא המועצת הליטאי
הגר"א סאלים בביקור אצל הגרי"ג אדלשטיין צילום: יעקב כהן

המינויים של חברי מועצת חכמי התורה החדשים בש"ס עברו בבית ברחוב ראב"ד 17 בבני ברק. הגאון רבי אברהם סאלים ראש ישיבת 'מאור התורה' מגדולי ראשי הישיבות הספרדים התייעץ קודם להסכמתו למינוי עם ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין מנהיג הציבור החרדי ונשיא מועצת גדולי התורה. 

אמש (שני), פרסם העיתונאי קובי בורנשטיין מ'משפחה' כי לפני שאישר את ההצטרפות התייעץ עם ראש הישיבה שהורה לו להצטרף ואף חיזק זאת ואמר כי הוא חייב להיכנס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב סאלים התייעץ כמה ימים קודם להחלטה עם ראש הישיבה רב גרשון שהורה לו להיכנס. הרב סאלים היה אצל ראש הישיבה בבית בראב"ד ושם נחתכו הדברים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי יו"ר ש"ס אריה דרעי ידע שהגר"א סאלים מתייעץ על כך עם ראש הישיבה. 

הגר"א סאלים, בוגר פוניבז', שלמד אצל מנהיג היהדות החרדית מרן הגראמ"מ שך זצ"ל ואף היה שותף בעבר בארגון 'מרביצי תורה ספרדים' ממשיך את המסורת אצל ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. רק לפני כחודש, במעמד רב רושם בביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נערך כנס היסוד להקמת ישיבת 'מאור התורה' לצעירים בבית שמש שע"י מוסדות נווה אשר בהשתתפות הגר"א סאלים.

 

 

 

 

 

 

הרב אברהם סאלים הרב גרשון אדלשטיין מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד