כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מזל טוב. מלון חדש נולד

אם אתם מחפשים חופשה ייחודית ומרעננת עבור המשפחה, או במידה ואתם מתכננים שבת קסומה במנגינה קצת אחרת, מלון ׳מיתרים׳ מבית ׳כינורות׳ הוא המלון המושלם עבורכם

מזל טוב. מלון חדש נולד
מלון מיתרים צילום: יח"צ

בשנה האחרונה ניתן לראות כי התפתחות העיר טבריה צוברת תאוצה. על אף היותה עיר הנופש האולטימטיבית בכל עונות השנה, ראו לנכון בחברה הממשלתית לתיירות לערוך מתיחת פנים משמעותית ומלבד לפרויקט הלאומי החדש לחידוש ושדרוג קו המים ומקומות הבילוי בטיילת העיר, ניתן לראות כיצד צומחים ועולים מלונות חדשים על שפת הכינרת.

כעת, לקראת הקיץ הקרוב הבא עלינו לטובה מתברכת העיר טבריה במלון בוטיק חדשני המתפאר בין השאר באטרקציית נופש ייחודית שעוד לא נראה כמותה בציבור שומרי התורה והמצוות.

אם עד כה ידענו מה צופה לנו העיר ואילו מלונות הולכים לספק לנו חופשה נעימה, הרי שמלון ׳מיתרים׳ החדש המתהדר בלוקיישן מושלם בקרית שמואל בעיר- מול בית הכנסת הגדול של הרב קוק, עם נוף מדהים וחווית חופשה מושלמת עד לפרטים הקטנים ביותר- הופך את הקערה על פיה ומציע חופשה קסומה שפורטת על המיתרים.

מלון הבוטיק, השוכן בקרבה למלון ׳כינורות׳ הוותיק בעיר טבריה, מציב סטנדרט חדש בתיירות הפנים החרדית. תכנון המלון בעל 60 חדרי האירוח, נעשה בצורה מוקפדת לפרטי פרטים, עם אלמנטים ייחודיים המבטאים מחשבה מרובה ושרותיות מקסימלית. מהתפריט העשיר והמגוון, הלובי המעוצב בטוב טעם המשלב פינות פרטיות לצד משחקיה ואזורי מרחב נינוחים למשפחות- ועד לספא יוקרתי עם בריכת הגופרית החדשנית והראשונה מסוגה בארץ המותאמת למגזר החרדי שמתוכננת להיפתח כבר בתקופה הקרובה.

במלון, פרט לבריכת הגופרית תוכלו ליהנות מבריכת שחיה של מים מתוקים, סאונה רטובה ויבשה, חדרים משודרגים וכמובן אוכל ברמה הגבוהה ביותר המיובא באופן ישיר ממלון ׳כינורות׳ הידוע בכשרותו המהודרת.

אז אם אתם מחפשים חופשה ייחודית ומרעננת עבור המשפחה, או במידה ואתם מתכננים שבת קסומה במנגינה קצת אחרת, מלון ׳מיתרים׳ מבית ׳כינורות׳ הוא המלון המושלם עבורכם.

מלון מיתרים
כתובת- אהל יעקב 15 טבריה
טלפון-  053-283-2946
פקס- 04-6721860
מייל- [email protected]

מיתרים בית מלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד