כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הרוג וכמה פצועים

מנהטן: רכבים רבים מרוסקים בקריסת חניון

חניון מקורה קרס חלקית במנהטן תחתית, לפחות אדם אחד נהרג, פצועים רבים במקום. קריסת החניון גרמה למכוניות רבות להתרסק. צעקות נשמעו מתוכו. וההערכה היא שרבים נלכדו תחת ההריסות

מנהטן: רכבים רבים מרוסקים בקריסת חניון
הרכבים לאחר הקריסה צילום: צילום מסך

אסון במנהטן שבניו יורק: אדם אחד נהרג ועוד רבים נלכדו ונפצעו בקריסת חניון בן שלוש קומות שממוקם ברחוב אן קרסו. המקרה התרחש בסביבות השעה 16:15 - שעון מקומי. רבים נלכדו לאחר הקריסה. תיעודים מהזירה מראים מכוניות רבות בערימה. באחד התיעודים נשמעות צורחת, "צא החוצה". במסיבת עיתונאים במקום אמר ראש העיר אריק אדמס כי בתוך החניון שהו ששה עובדים.

"בשלב זה הבניין לא יציב לחלוטין", אמר ראש העיר במהלך מסיבת עיתונאים במקום. בסך הכל שישה בני אדם נפצעו: ארבעה נלקחו לבית החולים, אדם אחד מת ואחד סירב לקבל טיפול רפואי, כך לפי גורמי כיבוי אש. "פציעות, מקרי מוות צפויים להשתנות במהירות", אמר גורם בכיבוי אש.

צעיר בן 22 שעבד בסמוך סיפר לתקשורת המקומית כי הקריסה "באה משום מקום. שמענו רעש חזק וידענו שזה לא בטוח, הסתכלנו למטה מהחלון וראינו הרבה עשן מגיע אז חשבנו שמשהו נפל אבל אנחנו כמובן לא ידענו מה זה היה. כולם פשוט התחילו למהר, זה לא היה כמו רעידת אדמה, אבל זה הרגיש כאילו מעלית פשוט ירדה והתרסקה".

קריסת חניון מנהטן הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד