כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המתנדב המסור סביב השעון

הלם: איש החסד ר' שמוליק סגל ז"ל ממודיעין עילית נפטר בפתע פתאום

העיר מודיעין עילית הוכתה הלילה בהלם עם פטירתו הפתאומית של איש החסד המפורסם הרב שמוליק סגל ז"ל, שנפטר מדום לב ברכבו והוא בן 50. הותיר אחריו 16 יתומים שאת רובם לא זכה להשיא. התושבים מסרבים להאמין על לכתו של שמוליק ז"ל שהיה איש חסד בכל רמ"ח איבריו

הלם: איש החסד ר' שמוליק סגל ז"ל ממודיעין עילית נפטר בפתע פתאום
המתנדב הרב שמוליק סגל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הלם ותדהמה בעיר מודיעין עילית ובעולם החסד, עם הסתלקותו הפתאומית של איש החסד הרב שמואל נחום הלוי (שמוליק) סגל ז"ל, עמוד החסד של העיר מודיעין עילית, מי ששימש כמפקד זק"א מחוז ש"י והוא בן 50 בלבד בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש (שלישי) עוד השתתף בערב גיבוש של מנהלי אזורים בקבוצות 'מחוברים לחיים' של ארגון 'עזר מציון' שנערך במושב נחלים, שם נשא דברים, בהיותו אחד המתנדבים המסורים מיום הקמת 'מחוברים לחיים' במודיעין עילית, כשחזר לביתו נח ברכבו כהרגלו ולפתע לקה בדום לב פתאומי ברחוב שערי תשובה, כונני הצלה ומד"א הוזעקו למקום, ניסו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצו בצער רב ובלב כבד לקבוע את מותו. 

הלוויתו תצא הבוקר (רביעי) בשעה 11:00 מבית המדרש 'אנשי ירושלים - ארמון יהודה' ברחוב אור החיים 2 במודיעין עילית לבית העלמין באלעד שם ייטמן.

לתרומה עבור המשפחה לחצו כאן>>>

הרב שמואל נחום סגל ז"ל נולד בירושלים בג' חשוון תשל"ג, לאביו הרה"ח ר' משה סגל שיבלחט"א, תושב מודיעין עילית ומחשובי קהילת הפרושים, ולאמו מרת מרים ע"ה, בתו של המשפיע המפורסם הרה"ח ר' יהושוע מרדכי ליפקין ז"ל מחב"ד שנפטרה בשנת תשס"ט.

בבחרותו למד בישיבת 'המתמידים' ישיבת טורדא שם עשה חיל בלימודיו אצל ראש הישיבה הגאון רבי משה אדלר זצ"ל. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של הקבלן המפורסם הרב גרשון יוסף קרויזר ז"ל שנפטר בחודש תמוז תשע"ב לאחר מחלה קצרה, והוא בן 59 בפטירתו.

בעיר מודיעין עילית היה מאנשי החסד הבולטים, הוא הקים את סניף זק"א בעיר והתנדב במד"א, ב'איחוד הצלה' וכן בעזר מציון, הוא היה עמוד החסד של מודיעין עילית. 

לפרנסתו שימש כמלמד בתלמוד תורה 'אוהלי ספר' בהיותו איש חינוך ומלמד שהיה אחד המלמדים הטובים והמנוסים שיש בתלמוד תורה. 

המנוח ז"ל. צילום: דוברות זק"א.

המנוח ז"ל שימש כגבאי של בית הכנסת 'אנשי ירושלים' בקרית ספר, שם היה מתפלל כל יום במנין של נץ החמה, וכן בשאר התפילות, מעולם לא פספס תפילה במניין. 

אחד התושבים בשכונה סיפר ל'בחדרי חרדים': "תמיד כשרצו לדעת את זמני התפילות היו מסתכלים על שמוליק הוא היה מגיע בזמן וידעו מתי התפילה, כך גם בשבתות ובימים טובים, שמוליק תמיד היה מגיע מעשרה ראשונים". 

"הוא היה עמוד החסד של מודיעין עילית, איש חסד בכל רמ"ח אבריו, טיפל במקרים הכי קשים בהיותו יו"ר זק"א בעיר ובאזור. במשך שנים ארוכות, לחם ודאג במסירות נפש על כבודם של ההרוגים בכל אירוע חסד של אמת, פעל רבות למען הצלת חיים ועזרה לזולת והפעיל את גמ"ח הציוד לשבעה של זק"א במודיעין עילית לטובת המשפחות האבלות". סיכם.

היה איש חסד בכל רמ"ח אבריו והקדיש עצמו יום וליל לעשיית חסדים בצנעה ובענווה גדולה.

בארגון זק"א הוציאו הודעת אבל בה נכתב: "משפחת זק"א משתתפת באבל הכבד של משפחת סגל היקרה, בהילקח מהם בפתאומיות ובחטף ראש המשפחה מפקד זק"א מודיעין עילית, המתנדב היקר והמסור איש החסד והמעש, לוחם ומוסר נפש למען כבוד המת, פועל רבות למען הצלחת חיים ועזרה לזולת במעשיו הגדולים והכבירים תנוחמו ולא תדעו עוד צער".

הותיר אחריו 16 ילדים, בהם 11 יתומים שטרם זכה להשיא. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לתרומה עבור המשפחה לחצו כאן>>>

זק"א מודיעין עילית שמוליק סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד