כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החלטת הפרקליטות

פרשת רצח הנער: 4 קטינים יועמדו לדין

ארבעה בני נוער שהיו מעורבים בחלקה הראשון של הקטטה שבמהלכה נדקר הנער יואל להנגהל למוות יועמדו לדין • אלו מצטרפים לליעד אדרי מקריית שמונה שכבר הואשם בביצוע הרצח עצמו

פרשת רצח הנער: 4 קטינים יועמדו לדין
הנרצח יואל להנגהל צילום: באדיבות המצלם

פרשת רצח הנער יואל להנגהל: הפרקליטות החליטה אתמול (שלישי) להעמיד לדין בכפוף לשימוע ארבעה קטינים שהיו מעורבים לכאורה בתקיפתו של הנער יואל להנגהל ז"ל. מדובר על בני נוער שהיו מעורבים בחלקה הראשון של הקטטה שבמהלכה נדקר להנגהל למוות. כך דווח ב'כאן חדשות'.

עוד החליטה הפרקליטות לזמן לשימוע לפני הגשת כתב אישום קטינים נוספים להם מיוחסת עבירה של שיבוש הליכי חקירה. אלו מצטרפים לצעיר נוסף שזומן לשימוע שצפוי להסתיים בחודש יוני, ולליעד אדרי מקרית שמונה שמואשם בביצוע הרצח עצמו.

לפי חודש שופט המעצרים בבית המשפט המחוזי בנצרת עראפאת טאהא החליט לבחון אפשרות לשחרר את אדרי ממעצר, ולשלוח אותו לתסקיר מבחן. ההחלטה התקבלה בצהלות בני משפחתו גם בתוך אולם המשפט.

בתיעוד חדש שפורסם ב'כאן' ניתן לראות את אחת הסיבות שהובילו את השופט להחלטה הזאת. קטין שהיה חשוד ברצח במהלך חקירת הפרשה מבצע פעולה שלכאורה יכולה להתפרש כדקירה של להנגהל. בהחלטת השופט נכתב כי בתיעוד לא ניתן להבחין ברגע הדקירה, לא ניתן לקבוע כי המשיב החזיק בסכין באותו רגע ולא ניתן לקבוע כי הוא זה שדקר את המנוח. טענת המשיב שלא דקר את המנוח אינה משוללת יסוד ולכאורה אף מסתברת יותר מאשר האפשרות שהוא הדוקר.

רצח יואל להנגהל העמדה לדין קטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד