כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מסכמים בסיפוק

המהפכה בעיצומה: פורסמה רשימת הזוכים הראשונה בהגרלת "כל ישראל ערֵבים"

ב"כל ישראל ערבים" מסכמים בסיפוק רב את הצלחת קמפיין ההצטרפות הראשוני לתוכניות ההשלמה של "כל ישראל ערבים המושלם" ו"כל ישראל ערבים - לכלכלתם", בכדי שמשפחות היתומים לא יצטרכו יותר להתבזות בהקמת כל קרן שהיא

המהפכה בעיצומה: פורסמה רשימת הזוכים הראשונה בהגרלת "כל ישראל ערֵבים"
נציגי ועד הרבנים צילום: ועד הרבנים

ב"ה אלפי משפחות כבר הצטרפו לתכניות החדשות, נתונים אלו מעודדים, שבחסדי שמים תיכף לא יצטרכו בכלל עלוני קרנות של יתומים, והדבר מעיד על האימון הרב שיש ל"כל ישראל ערֵבים" בקרב כל חלקי הציבור.

לאור קריאת גדולי הדור שליט"א למהר ולהצטרף לתכניות ההשלמה של "כל ישראל ערבים המושלם" ו"כל ישראל ערבים - לכלכלתם", התקיימה בערב פסח ההגרלה הראשונית לכל הממהרים להצטרף, בהגרלה זכו כדלהלן:

תלושי קניה ע"ס 2000 ₪ ב"יש" משפחת קראוס מודיעין עילית, תלושי קניה ע"ס 2000 ₪ ב"איקאה" משפחת כהן אלעד, זוג כרטיסי טיסה לקרעסטיר משפחת ק. בית שמש, שבת במירון משפחת אייזנבך בית שמש, מגוון מוצרי תינוקות בסך 2000 ₪ משפחת פישר בית שמש, אוצר החכמה משפחת סגל ביתר עילית, מיני בר מים משפחת גודלבלט ירושלים.

יצויין כי משפחות חדשות המצטרפות כעת יכנסו להגרלה הבאה שתתקיים בעז"ה בהמשך.

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>


מי שחבר בשני התכניות החדשות אין שום צורך בהקמת קרן או כל גיוס כספים כלשהוא למען היתומים, ומי שחבר בהם יכול להיות רגוע שהוא עושה את המקסימום הנדרש ממנו.

התכנית הראשונה: "כל ישראל ערֵבים המושלם" – בו כל יתום מקבל 400,000 ₪ במקום 200,000 ₪, וזאת על ידי שבעת קרות מקרה בחברי ה'מושלם' מתבצעת גביה נוספת מכל החברים, יצויין כי ב"ה עד עתה עדיין לא בוצעה שום גביה מחברי ה'מושלם'.

התכניתהשניה: "כל ישראל ערבים לכלכלתם" – בו כל יתום מקבל קצבה חודשית של 1,500 ₪, וזאת על ידי סכום פעוט חודשי של כעשרים אגו' ליתום מכל חברי הקבוצה, (לפי תחשיב של 7,500 חברים).

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>


"כל ישראל ערֵבים" מהווה תכנית הגג של הציבור החרדי להקמת קרנות ליתומים בדרך כבוד עד היום כבר הוקמו בהצלחה למעלה מ1600 קרנות ליתומים בדרך כבוד, בסכום של 320 מליון ₪, הכל מנוהל על ידי רבני כל ישראל ערבים, עם עורך דין ורואה חשבון צמודים.

עיקרי המעלות של "כל ישראל ערֵבים" הוא בכך שהקרן מוקמת בקלות ובמהירות, ללא כל בירוקרטיה מיותרת, וללא בחינת יכולת כלכלית, גם אלו שיש להם ביטוחי חיים למיניהם זכאים להקמת קרן.

כל גדולי הדור שליט"איצאו בקריאה נחרצת וכתבו: "ע"כ נקרא לכל מי שעדיין לא הצטרף לכל ישראל ערבים שע"י ועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק, למהר ולהצטרף כי הוא חובת האיש לביתו, ויש בזה ג"כ משום אל תפרוש מהציבור".

הנשמעים לגדולי הדור וממהרים להצטרף עוד היום ירוויחו פעמיים, גם הזכות הענקית להצלת אמיתית של אלפי יתומים בדרך כבוד.

גם אלו שכבר חברים ב"כל ישראל ערבים" ומצטרפים לתכנית החדשה זכאים להיכנס להגרלה, כל הצטרפות לכל תכנית מהווה זכות כניסה נוספת להגרלה.

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>

כלל ישראל ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד