כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ללא אישורי שהייה

כתב אישום נגד פלסטיני ששרף את דגל ישראל בהר הבית

לאחר חקירת המשטרה, הוגש כתב אישום נגד פלסטיני תושב איו"ש, ששרף את דגל ישראל לפני כשבוע בשטח הר הבית בסיום התפילה. בנוסף, על מכשיר הפלאפון שנתפס ברשות הנאשם, נמצאה מדבקה עליה הכיתוב": גדודי אל אקצא חטיבת השהידים"

כתב אישום נגד פלסטיני ששרף את דגל ישראל בהר הבית
מעצרים בהר הבית צילום: דוברת המשטרה

ביום שישי הרביעי של חודש רמדאן שהתקיים בתאריך 14.4, זמן קצר לאחר סיום תפילת הצהריים בהשתתפות רבבות מתפללים, נצפה על ידי תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000) פלסטיני כשהוא אוחז דגל ישראל ושורף אותו בשטח הר הבית.

בתוך זמן קצר, שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד, עצרו את הנאשם (20, פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה) בחשד שהצית את דגל ישראל.

הנאשם שנעצר, הועבר לחקירה במפקדת החקירות המשימתית של מחוז ירושלים. בנוסף, על מכשיר הפלאפון שנתפס ברשות הנאשם, נמצאה מדבקה עליה הכיתוב": גדודי אל אקצא חטיבת השהידים". עם סיום החקירה, אתמול הוגש נגד הנאשם כתב אישום בבית המשפט ע"י יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מהמשטרה נמסר: מעצרו של הנאשם בוצע בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, כחלק מהמאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד מפרי סדר אלימים, תוך הקצאת כלל יחידות המחוז ומשאביו לצד היערכות מבצעית וטכנולוגית המאפשרת את מעצרם ומיצוי הדין עמם באמצעות מפקדת החקירות המשימתית של מחוז ירושלים, שהוקמה בחודש שעבר לקראת הרמדאן.

עוד נמסר: מחוז ירושלים של משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה בדגל מדינת ישראל תוך השחתה וביזוי וימשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שינסה להפר את הסדר, ינסה להסית, לעודד או לתמוך בטרור ולפגוע בסמלי שלטון ודגל המדינה, הכול למען שלום הציבור ובטחונו.

הר הבית דגל ישראל שריפת דגל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד