י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
למהירי החלטה

ככה מוצאים היום פרנסה טובה: ימים אחרונים להצטרפות למסלולי התעסוקה החדשים

הרישום למסלולי התעסוקה בשירות אזרחי ייסגר בימים הקרובים • למהירי החלטה נותרו מקומות בודדים במסלולי השירות החדשים • בוגרי המחזור הראשון של התכנית כבר עובדים בחברות מהגדולות בישראל ומתפרנסים בשכר גבוה

ככה מוצאים היום פרנסה טובה: ימים אחרונים להצטרפות למסלולי התעסוקה החדשים
לימודים בשירות האזרחי לחרדים צילום: יח"צ

השאלה שכל אחד שרוצה להתפרנס בכבוד שואל את עצמו היא מה הדרך הבטוחה והמהירה ביותר שיש ללמוד ולהשתלב בשוק התעסוקה במשכורת המכבדת את העוסק בה. רבים רוצים ללמוד ולהשקיע אבל חוששים מקורסים שאינם מבטיחים את הניסיון הנדרש למצוא עבודה טובה. היום כבר כולם יודעים שלא מספיק לעבור הכשרה וקורסים וכדי שיהיה לך מקצוע ביד כפי שמקובל לאמר חייבים ניסיון מקצועי משמעותי.

בדיוק לשם כך פותחו המסלולים התעסוקתיים בשירות אזרחי. כל הדברים הטובים בסל אחד. גם התנדבות ערכית, דמי כלכלה והטבות בתקופת השירות והקצפת – מקצוע משמעותי שמעלה את הסיכוי למצוא עבודה ולהתפתח בעתיד

אלו מסלולים שישם בהם אופק תעסוקתי משמעותי עם תרומה למתנדב ולקהילה וזה נוסף על שילוב של רכישת ניסיון משמעותי וכלים מקצועיים רבי ערך לעתיד החיים.

המסלולים המוצעים הם:

מסלול חוקר כלכלי ביחידת להב 433 של משטרת ישראל וביחידות השכר בשירות בתי הסוהר מציעים שירות והתמקצעות בכלכלה וחשבונאות באחד ממקומות העבודה היוקרתיים והמובחרים ביותר של ישראל. המסלולים יחשפו את המשתתפים לכלל מערכות הפיננסים בישראל, ניסיון בניתוח דו"חות פיננסים ומאזנים, כתיבת מכרזים והכנת מפרט ביטוחים, ניהול תקציבים ורכש, ניסיון פרקטי ומעשי בהנהלת חשבונות ועוד אינספור יתרונות בהיכרות קרובה עם כלל הגופים הכלכליים וגופי האכיפה בישראל, מה שפותח דלתות בכל מקומות העבודה הנחשקים במדינה.

במסלול של מנהל רשת בכיר בשירות בתי הסוהר  ניתן לרכוש ניסיון במקצוע מבוקש ויוקרתי ביותר בעולם הטכנולוגיה ובעל ביקוש גבוה בשוק העבודה. ההכשרה לתפקיד מעניקה יכולות וידע משמעותי בניהול רשתות, תשתיות וענן.

במהלך תקופת השירות רוכשים ניסיון תעסוקתי משמעותי ואיכותי כמנהל רשת כאשר תהיה מופקד בין היתר על פיתוח, תחזוקה, הטמעה והתקנה של כלי רשת ותרכוש הכשרה וניסיון בתחומים מגוונים ומבוקשים כגון: תחזוק שרתים משותפים, גיבוי ושחזור מידע, הרשאות, אבטחת רשת ארגונית וכמובן ניהול IT.

מסלול נוסף הוא של רכז בטיחות ברשות הכיבוי וההצלה במסגרתו רוכשים כלים ויכולות לייעוץ לעסקים ויזמים, היכרות מבפנים של דרישות כיבוי אש להכשרת מבנים, שרטוט אדריכלי וקריאת תכניות, מה שיפתח את הדלתות להשתלבות במקצוע מבוקש או לפתיחת עסק עצמאי מרוויח.

יהודה אייזנשטיין (21), בוגר שירות אזרחי בכיבוי אש, שפתח עסק משגשג בתחום ייעוץ בטיחות ורישוי עסקים, משתף: "כשסיימתי שירות אזרחי פנו אלי מכל החברות בתחום עם הצעות מפתות. לקחתי צעד קדימה ופתחתי עסק לאדריכלות בזכות הכישורים והניסיון שרכשתי בשנות השירות. לא הייתי מגיע לזה ללא השירות".

מהרו להיכנס כאן ללינק ולהשאיר את פרטיכם ואנו ניצור קשר ואולי גם אתם תהיו חלק מסיפור ההצלחה של המסלולים התעסוקתיים בשירות אזרחי רישום לתכנית.

תעסוקה שירות אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד