ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
תחת אבטחה כבדה

פוטין הגיע לביקור: "באתי לשמוע רשמים מניהול הלחימה"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הגיע לביקור באזור חרסון ובמחוז לוגנסק שבאוקראינה, ונועד שם עם בכירי מפקדי הצבא הפועלים באזור. הנשיא הרוסי הגיע במסוק צבאי תחת אבטחה וחיפוי אווירי כבד, וסייר בשטח ברכב שרד שהמתין לו על הקרקע. הביקור של פוטין באזורים שנכבשו מידי אוקראינה, נחשב חריג יחסית

פוטין הגיע לביקור: "באתי לשמוע רשמים מניהול הלחימה"
הנשיא פוטין בביקור בחרסון צילום: צילום מסך

הנשיא פוטין הגיע אתמול לביקור בחרסון ובלוגנסק ואמר לתקשורת האוהדת: "באתי לשמוע רשמים מניהול הלחימה". הביקור של פוטין באזורים שנכבשו מידי אוקראינה, נחשב חריג יחסית, ומאז תחילת המלחמה ועד כה ביקר פוטין רק פעם אחת, לפני כחודש, במריופול שנמצאת הרחק מקו החזית. מחוז חרסון לעומת זאת, שוחרר בחלקו על ידי האוקראינים, ואם פוטין אכן סייר בחלק שעדיין בשליטה רוסית, המשמעות היא שהוא הגיע למרחק של כמה עשרות קילומטרים מהגבול.

בסוכנות הידיעות הרוסית ציטטו את פוטין שאמר לקציני הצבא עמם נועד שהוא אינו רוצה להסיח את דעתם מהחובות הצבאיות המוטלות עליהם, ולכן הוא רצה שהמפגש יהיה קצר ותמציתי. "באתי לשמוע רשמים מניהול הלחימה", אמר, "אני רוצה להבין עם מה אתם והחיילים שלכם מתמודדים, ובכוונתי לעשות מה שאפשר כדי לאפשר לכם לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר".

בישיבה שקיים עם קצינים בכירים ישב לימינו של פוטין מפקד חיל הצנחנים של רוסיה, מיכאיל טפלינסקי. זאת, אחרי שביום ראשון השבוע פרסם המודיעין הבריטי הערכה שמעמדו של טפלינסקי השתדרג בצמרת הרוסית, משום שהוא מאחרוני המפקדים שזוכים להערכה מהחיילים הלוחמים באוקראינה, ומהיחידים שלא אכזבו את פוטין במהלך השנה האחרונה.

מלחמת אוקראינה רוסיה חרסון ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד