כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

במעמד מיוחד נחנכה מרפאת השיניים החדשה של 'מאוחדת' בשכונת רוממה

במעמד קביעת המזוזה וחנוכת המרפאה החדשה נטלו חלק הגר"י אזרחי ראש ישיבת מיר, ח"כ אברהם בצלאל, סגן רה"ע ישראל קלרמן, יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי, מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן, מנהל מחוז ירושלים עופר משולם וסגנו עופר שם טוב ובכירי המחוז # הגר"י אזרחי בירך את המנכ"ל הנכנס עוזי ביתן ואת נציגי מאוחדת: "מרגישים שיש לכם קשר מיוחד עם החולה. מאוחדת מעניקה שירותי רפואה לציבור החרדי תוך שמירה על כללי ההלכה וגדרי הצניעות ובהתייעצות מתמדת עם פוסקי הדור ומורי ההוראה שבכל עיר"

במעמד מיוחד נחנכה מרפאת השיניים החדשה של 'מאוחדת' בשכונת רוממה
מאוחדת פתיחת מרפאת שיניים ברוממה צילום: באדיבות המצלם

בשורה חשובה לתושבי שכונת רוממה והסביבה עם פתיחתה של מרפאת השיניים החדשה בניהולו של ד"ר פאדי, מטובי המומחים לרפואת השן.

במעמד קביעת המזוזות וחנוכת הבית נטלו חלק הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי שליט"א, ראש ישיבת מיר שאף כובד בקביעת המזוזה, ח"כ אברהם בצלאל, סגן רה"ע ישראל קלרמן, יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי, מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן, מנהל מחוז ירושלים עופר משולם, סגן מנהל המחוז עופר שם טוב, מנהל חטיבת המוסדות גיל חיימוביץ, הרופא המחוזי ד"ר ביתן, מנהל השיווק למגזר החרדי במאוחדת משה ברים, יועץ מנכ"ל מאוחדת דודי שוורץ, מנהל השיווק של מאוחדת במחוז י-ם יהודה לוי, מנהלת המרחב רחל שריקי ומנהל מרפאות השיניים ד"ר פאדי.

לאחר קביעת המזוזות, כובד לשאת דברים הגר"י אזרחי ראש ישיבת מיר, שבירך בפתח דבריו את המנכ"ל החדש עוזי ביתן ואת כל נציגי מאוחדת. בהמשך דבריו ציין הגר"י אזרחי שכל המטרה של קופת חולים היא להשתדל להקל את מצבו של החולה, ואכן במאוחדת, העיד ראש הישיבה, מרגישים שיש לכם קשר מיוחד עם החולה. רה"י ציין את הדגש המיוחד שמאוחדת מעניקה לציבור החרדי תוך שמירה על כללי ההלכה וגדרי הצניעות ובהתייעצות מתמדת עם פוסקי הדור ומורי ההוראה שבכל עיר.

בהמשך דבריו דיבר ראש הישיבה על כך שכתוב בספרים שלאחר צום יום הכיפורים עם ישראל שואל את הקב"ה: צמנו ולא ראית? והקב״ה משיב לישראל שמהות הצום ביום הכיפורים הוא להרגיש את האחר, את הצורך לעזור, את הצורך להשתנות. כיון שצריך לעשות טוב לשני ולא לריב אלא בין אדם לחבירו בשלמותו זה הדבר העיקרי בצום ואת זה הקב״ה מחכה לראות מאיתנו.

״אנחנו כאן בפתיחה של מרפאה שבעיקרון הקב"ה עשה את האדם חולה והוא זה שצריך להבריא ולא מתערבים בזה, אבל הפסוק נתן רשות לרופא לרפאות כי הוא בזה נותן עזרה לשני״.

בסיום דבריו אמר הגר״י אזרחי כי ״כמו שביקור חולים זוהי מצוה חשובה שהחולה נמצא בחושך בגלל מצבו, אבל כשמגיעים לבקר אותו מיטיבים איתו ומשמחים את ליבו. כך גם במאוחדת רואים את השני, מתחשבים בשני, וזו המעלה של הקופה. והקב״ה יעזור שניפגש רק בשמחות ולא בקופת חולים״.לאחר מכן נשא דברים מנהל המחוז עופר משולם שציין בדבריו כי "מרבית תושבי שכונת רוממה נמנים עם לקוחות מאוחדת, והנהלת המחוז עושה הכל על מנת להעניק לתושבי השכונה את מגוון השירותים הרפואיים בהתאמה מלאה לאורח החיים של תושבי השכונה, כחלק מהאני מאמין שלנו שדוגל בשירות עם חיבור לקהילה. חנוכת המרפאה החדשה שאנו חונכים היום, היא מרפאת השיניים השניה של ד"ר פאדי בשכ' רוממה. לא בכדי, ב-2 המרפאות מועסקים 22 רופאים, טובי רופאי השיניים לילדים ולמבוגרים. ד"ר פאדי הפך לשם דבר כמומחה לרפואת שיניים בילדים, כשהוא מתחבב עליהם ומצליח להעניק להם טיפול מיטבי, על אף שבמקומות אחרים לא הצליחו לטפל בהם".

יו"ר דירקטוריון מאוחדת מר אייל גבאי אמר במהלך האירוע: "בקופת החולים לעולם אין שגרה. אנחנו כל הזמן מתחדשים ומחדשים לטובת הציבור. אני יכול לומר שאנחנו מגיעים נקיי כפיים מול הציבור. בכסף שלקוחות מאוחדת משלמים, אנחנו משקיעים בפתיחת מרפאות חדשות, פתיחת סניפים, הרחבת מרפאות קיימות והוספות רופאים ושירותי רפואה חדשים. המטרה שלנו שלקוחות מאוחדת יקבלו את שירותי הבריאות הטובים ביותר. אנחנו רואים את הבעת האמון של הציבור החרדי במאוחדת, כאשר גם בקפיטציה הנוכחית, מאוחדת רושמת עלייה בשכונות רבות ובערים החרדיות".

יו"ר הדירקטוריון שיבח את ד"ר פאדי, ששם את כל יוקרתו המקצועית כדי להעניק שירות ללקוחות מאוחדת יחד עם טובי הרופאים שנותנים שירות במרפאה.

מנכ"ל מאוחדת מר עוזי ביתן שכובד לשאת דברים באירוע ציין את התפתחות תחום רפואת השיניים במאוחדת: "מאוחדת מפעילה כיום 56 מרפאות שיניים ועוד 140 מרפאות שיניים בהסדר, בפריסה ארצית מרשימה. בשנה האחרונה טופלו למעלה מ-350,000 לקוחות בקופה ומעל 2 מיליון טיפולים במרפאות ההסדר. אנחנו במאוחדת מאמינים במתן שירותי מעטפת מלאה והתאמתם לצרכי כל לקוח, גם במתן שירות שאינו בליבת מתן השירות של מאוחדת כמו השאלת ציוד לחולה, איתור גמ"ח וכו'. זו הייחודיות והגאווה שלנו, כאשר למעלה מ-1000 עובדים במאוחדת הם מהציבור החרדי ולמעלה מ-60 מנהלי קשרי לקוחות מצפת עד אילת, פועלים בכל מקום שיש בו עיר או שכונה חרדית.

המנכ"ל ציין בדבריו את ייחודיותו של הביטוח המשלים של מאוחדת שמותאם למשפחות גדולות ונותן מענה לכל חלקי המשפחה. "אנחנו ממשיכים להיות קשובים לציבור החרדי, לרבנים וליועצי הרפואה. המרפאה הזאת מצטרפת למרפאות שיניים שנפתחו בזמן האחרון כחלק מתנופת התפתחות של מאוחדת בכלל ובריכוזים החרדיים בפרט כדוגמת מרכז ירושלים, בית שמש, ראש העין ועוד מרפאות נוספות שצפויות להיפתח בקרוב בכוכב יעקב ובכנפי נשרים.

את מעמד פתיחת המרפאה כיבד בנוכחותו ח"כ אברהם בצלאל מש"ס, שנשא דברי ברכה ואמר: "אנחנו בש"ס מרוצים מאוד מהפעילות של מאוחדת ומכבדים את קופת חולים מאוחדת וגאים לפעול יחד בשיתוף פעולה. גם אני כלקוח מאוחדת יכול להעיד שאני כ"כ מרוצה שבעבר היו כמה שניסו לשכנע אותי לעבור לקופה אחרת והודעתי שאין לי כל כוונה לא אני ולא ילדיי לעזוב את מאוחדת מאחר ואנו מקבלים את שירותי הרפואה הטובים ביותר".

לאחמ"כ נשא דברים סגן ראש העיר ישראל קלרמן שאמר בדבריו כי "מאוחדת באמת פורצת דרך במתן שירותי רפואה מצוינים. אנשים אוהבים את זה בפרט בקרב הציבור החרדי שלא הולך לרפואה פרטית ומאוחדת נותנת לו את השירות הטוב ביותר אף מעבר לרפואה פרטית".

מנהל המרפאה החדשה ד"ר פאדי כובד להיות אחרון הנואמים ואמר בדבריו כי "תפקידו של הרופא הוא להרגיש את האחר, וזה המסר שאנחנו משרישים בעובדים שלנו, גם בקרב הרופאים וגם בשאר אנשי הצוות. אני רוצה להודות למנהל המחוז מר עופר משולם, למנהלת המרחב הגב' רחל שריקי שדחפה לפתיחת המרפאה בנוסף למרפאת השיניים ברמת אשכול.

את האירוע המכובד הנחה בטוב טעם מנהל השיווק במחוז ירושלים יהודה לוי. בפתח דבריו ציין כי "הדבר הראשון שעומד בפני הנהלת הקופה זה טובת הלקוח. העיקרון המנחה במאוחדת תמיד היכן ניתן להוסיף עוד שירות וכיצד ניתן לשפר את זמני ההמתנה והנגישות, העיקר שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר".

מאוחדת שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד