כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעל לדרך הטבע

לקראת ההילולה: היערכות שיא ב'דרכי ישעי'ה' לסגולה הנודעה

תכונה הרבה ניכרת בימים אלו באולם ההיערכות של ארגון 'דרכי ישעי'ה', במטרה להעמיד למעלה מ-3,000 סלי מזון שיחולקו ביום ההילולא – ג' אייר • עשרות מתנדבים פועלים סביב השעון, כאשר הכל מצולם ועובר בשידור חי לתורמים • רבים מצטרפים לסגולה הבדוקה של תרומת סלי מזון לע״נ הצדיק ורואים ישועות מעל לדרך הטבע

לקראת ההילולה: היערכות שיא ב'דרכי ישעי'ה' לסגולה הנודעה
דרכי ישעיה צילום: יח"צ

תכונה רבה ניכרת בימים אלה במטה ארגון ׳דרכי ישעי׳ה׳ לקראת ג׳ אייר, הלא הוא יום פטירת הצדיק הנודע רבי ישעיה ב״ר משה מקרעסטיר זי״ע, לחלוקת אלפי סלי מזון למשפחות נזקקות כדרכו בקודש של הצדיק, לזכרו ולעילוי נשמתו. המטרה: להעביר את כל הסלים ׳בו ביום׳ לנזקקים בשליחותם של אלפי התורמים, המבקשים לבצע את פעולת החסד ביום הילולת הצדיק.

"זו לא מלאכה קלה אך אנחנו ממשיכים את דרכו של הרבי מקרעסטיר, כי כך הוא נהג״, מסבירים בארגון, ״הוא לא חילק תלושים ולא הזרים מזומנים לחשבונות הבנק ואף לא סבסד חתונות. הוא פשוט הגיש אוכל לרעבים! הוא בישל ואפה, הציע שולחנות וסעד את לבם של כל הבאים להסתופף בצילו בכל טוב. הכי קרוב לכך היא חלוקת סלי המזון. אנחנו נותנים בשר ודגים היישר לבתיהם של הזקוקים לכך ומבטיחים כי לא ירעבו חלילה וחס".

ההיערכות לחלוקה הגדולה ביום ההילולא מחייבת לוגיסטיקה מיוחדת. שבועות ארוכים לפני יום ההילולא נשכר אולם מיוחד בו פועלים עשרות מתנדבים יקרים, כדי לארגן את החלוקה על הצד הטוב ביותר. מרכישת מוצרי המזון, דרך אריזתם באופן יעיל ועד להנחתם על מפתן הדלת באופן מכובד וראוי. מדובר על למעלה מ-3,000 סלי מזון המחיים אלפי בני משפחות בישראל.

להצטרפות לאלפים שזוכים בישועות פלאיות לחצו כאן>>>

אחד היתרונות של 'דרכי ישעיה' הוא שכל השלבים מתועדים! ימי ההכנה, האריזה והחלוקה מצולמים ומועברים בשידור חי לכל מבקש וצופה. וכך, בימים הקודמים להילולא ניתן לראות בכל רגע את פעילות החסד המופלאה הנעשית מכספי התרומות, כיצד מוכנסים העופות לשקיות ענק, כיצד מרכזים את בקבוקי השתיה המתוקה, כיצד נארז הקרטון בדרכו אל היעד. פרטי הצפייה מתפרסמים בסמוך למועד.

אופן בחירת המשפחות הנזקקות נעשית במקסימום כבוד ודיסקרטיות, בפיקוח והכוונת הרה"ג ר' צבי הירש ויזניצר שליט"א אב"ד 'רבני הקריות' אשדוד וחבר בד"ץ 'קהילות', אשר מאשר את רשימות הנתמכים וכן את שאר פעילויות הארגון.

כידוע, דמותו של הצדיק רבי ישעי׳ה ב״ר משה הפכה לנחלת כלל עם ישראל, הרואים בו את עמוד הישועות של הדור הממשיך לפעול בשמים עבור הפועלים בדרכו הקדושה ומסייעים בפעולות החסד.

אין ספק כי בדור שלנו הזקוק לישועה ונחמה בכל תחום, דמותו הטהורה של רבי ישעי'ה משמשת כמגדלור של אור המשפיע חסד וישועה. וכעת לפני יום פטירתו, ג' אייר, המסוגל מאד, אלפים רבים מצטרפים לתרומת סלי מזון שע"י 'דרכי ישעיה' המחולקים ביום ההילולא לעילוי נשמתו וכך זוכים לישועות פלאיות כפי שרבים חוו בעיניהם.

להצטרפות לאלפים שזוכים בישועות פלאיות לחצו כאן>>>

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד