י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לא הפסיד תפילה בנץ

תיעוד דומע: אלפים ליוו את עמוד החסד של מודיעין עילית

העיר מודיעין עילית התעטפה הבוקר באבל כבד בשעה שאלפים ליוו למנוחות את עמוד החסד של העיר הרב שמוליק סגל זצ"ל שנפטר בפתע פתאום בגיל 50 והותיר אחריו 16 ילדים בהם 11 שלא זכה להשיא. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד דומע ממסע הלוויה

תיעוד דומע: אלפים ליוו את עמוד החסד של מודיעין עילית
הלווית הרב שמוליק סגל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אלפים מתושבי העיר מודיעין עילית ליוו היום (רביעי) את איש החסד הנודע הרב שמואל נחום סגל ז"ל שנפטר אתמול (בין שלישי לרביעי) בפתע פתאום בגיל 50 לאחר דום לב.

לפני מסע ההלוויה נאמרו פרקי תהילים מפי ידידו הגאון רבי שלמה מילר שביקש בקשת מחילה בשם תושבי העיר ומתפללי בית הכנסת אנשי ירושלים.

ראשון המספידים היה המרא דאתרא הגאון רבי מאיר קסלר שתינה את האבדה לכל בני העיר ולמשפחה בפרט. "ראש וראשון לכל דבר שבקדושה. מגיל בר מצווה ועד אתמול לא הפסיד תפילת שחרית בנץ, ולא משנה מתי היה הולך לישון" החסד שהיה לו מחייב את כולנו".

לאחריו הספיד בנו הרב חיים סגל: "אבא, לא האמנתי שאהיה כאן כעת ואצטרך להספיד אותך, היית אבא לכולנו לכל העיר, כל דבר שבחסד ידעו מי הכתובת. אבא, בשם האמא האחים והאחיות אנו מבקשים ממך סליחה, תהא מליץ יושר על אמא על כל המשפחה".

רגע מרטיט היה בברכת "ברוך אתה....דיין האמת" בקריעה לכל הילדים, בזה אחר זה, 16 בנים ובנות, אחיותיו ואביו שליט"א שהצדיק עליו את הדין.

לאחר מכן נאמר הקדיש ע"י בניו ומסע ההלוויה המשיך באמבולנס של זק"א, שהיה עד הרגע האחרון אצל הרב סגל ובו נעשו חסדיו הגדולים. באמבולנס זה ליוו אותו אלפי תושבי העיר רגלית עד לרחוב הראשי של מודיעין עלית ומשם לבית העלמין באלעד שם נטמן.

מודיעין עילית שמוליק סגל הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד