כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא יקבלו שכר

דרמה בבנק הגדול במדינה: 180 סניפים ייסגרו

כ-7,000 עובדי בנק הפועלים יינקטו מחר בעיצומים, זאת במחאה על התנהלות הנהלת הבנק שבין היתר מונעת קידומו של הסכם שכר חדש | הנהלת הבנק בתגובה: "מצרים על החלטה זו ורואים בחומרה. לא יהיו זכאים לשכר בגין שעות אלו"

דרמה בבנק הגדול במדינה: 180 סניפים ייסגרו
סניף של בנק הפועלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כ-7,000 מעובדי בנק הפועלים העובדים ב-180 סניפים ברחבי הארץ ישבתו מחר (חמישי) במחאה על פגיעה בזכויותיהם לכאורה.

מארגון עובדי בנק הפועלים נמסר כי "הנהלת הבנק פוגעת בזכויות ובביטחון התעסוקתי של העובדים לקוחות יקרים! כל הסניפים, מרכזי הייעוץ, המוקד הטלפוני ויחידות הבנק יהיו סגורים היום, החל משעה 11:30 ועד סוף היום, כמחאה על כוונת הנהלת הבנק לפגוע בזכויות, בתנאים ובביטחון התעסוקתי של 7,000 עובדי הבנק. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים על ההבנה".

סניף של בנק הפועלים. אילוסטרציה. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90.

מבנק הפועלים נמסר בתגובה לשביתה הפתע: "עובדות ועובדים יקרים, לצערנו, על אף המחוייבות למשא ומתן האינטנסיבי, בחר ועד העובדים להחריף את הצעדים ולנקוט מחר, יום חמישי 20.4.23, בעיצומים החל מהשעה 12:00. אנו מצרים על החלטה זו ורואים בחומרה את ההשפעות האפשריות של העיצומים על השירות ללקוח, הפעילות העסקית ומוניטין הבנק".

עוד מוסיפים בהנהלת הבנק: "חשוב להדגיש, כי החלטת ועד העובדים חלה על העובדים הכפופים להסכם הקיבוצי בלבד (ולמעט חריגים בודדים בלבד שאושרו ע"י הועד). נבהיר כי בהתאם לדין, עובדים שיקחו חלק בעיצומים לא יהיו זכאים לשכר בגין שעות אלו".

בנק הפועלים עיצומים שביתת עובדים תנאי עבודה תנאי תעסוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד