י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אלו הסיבות האפשריות

התפקיד שהציע נתניהו לשרה בממשלתו

נתניהו הציעה לשרה מאי גולן להתמנות לתפקיד קונסולית ישראל בניו יורק. במקביל, מינויה של גולן לתפקיד השרה לקידום מעמד האישה לא הובא שאישור המליאה

התפקיד שהציע נתניהו לשרה בממשלתו
נתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל על מנת לשכנע את השרה ללא תיק מאי גולן להתמנות לתפקיד קונסולית ישראל בניו יורק במקום אסף זמיר שפוטר. כך דווח ב'חדשות 12'.

יצוין כי היום (רביעי) לא הובא לאישור המליאה מינויה של גולן לתפקיד השרה לקידום מעמד האישה. בסביבת נתניהו מסרו כי ראש הממשלה מייחס חשיבות רבה לתפקיד בעת הזו.

גורמים פוליטיים מעריכים שנתניהו פועל לפירוק מחנהו של יריב לוין בליכוד, בין היתר לאור ההבנה שלא יוכל להיענות למלוא דרישותיו גם בהמשך.

מנגד, גורמים אחרים בליכוד סבורים כי הסיבה שראש הממשלה פנה עם ההצעה למאי גולן, היא כדי למנות במקומה במשרד לקידום מעמד האשה את ‎גלית דיסטל-אטבריאן, ואז יתפנה תפקיד לח"כ דני דנון שיעבור לכהן כשר ההסברה במקומה של דיסטל. זאת במטרה למנוע ממנו להערים קשיים לקראת העברת התקציב.

בליכוד אישרו חלקית את הדיווח ומסרו בתגובה: "ההצעה שהוצעה לשרה גולן לכהן כקונסול בניו-יורק היא בשל יכולות ההסברה המצוינות שלה באנגלית. בניגוד לפרסום, אין לכך שום קשר לשר לוין שאין מי שראש הממשלה מעריך וסומך עליו יותר".

בנימין נתניהו מאי גולן דני דנון גלית דיסטל אטבריאן קונסול ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד