כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עם מוט ברזל

הקהילה החרדית מסייעת לעצור תוקפי מוסלמי: הציעו פרס כספי

הקהילה החרדית בברוקלין מסייעת להביא למעצרם של כנופיית גזענים שתקפו עם מוט ברזל גבר מוסלמי ממוצא תימני. מנהיגי הקהילה התימנית המוסלמים, הופתעו לקבל סיוע מהחרדים, ופירסמו דברי תודה

הקהילה החרדית מסייעת לעצור תוקפי מוסלמי: הציעו פרס כספי
ארבעת התוקפים צילום: משטרת ניו יורק

משטרת ברוקלין פרסמה כי בתאריך 15/4/23, בשעה 14:20, מספר חשודים פגעו בראשו של קורבן בן 58 באמצעות צינור מתכת תוך כדי אמירות אנטי-אתניות. המשטרה קראה למסור להם כל מידע רלוונטי, והתחייבה לתת פרס של $3,500 למי שיביא מידע שיביא למעצר התוקפים.

חברי הקהילה החרדית בברוקלין הודיעו על פרס נוסף של 2,000 דולר למי שיוביל למעצרם, המשטרה מחפשת אחר ארבעה תוקפים ופרסמה את תמונתם, ורוצה להגיש כתב אישום נגדם בגין תקיפה חמורה.

סומיה אל רוומיאם, פעילת זכויות אדם ומנהיגה קהילה תימנית מוסלמית הודתה לקהילה החרדית על הפרס שהוסיפו. "אסירי תודה אנו לקהילה היהודית על תמיכתם. זה מראה על קשר עוצמתי בלתי ניתן לשבירה בקהילות בניו יורק. כשאחד מאיתנו ממוקד, כולנו קמים לדרוש צדק, כי התקפה על כל אחד מאיתנו היא התקפה על כולנו".

מורי ליטוואק פעיל מוכר בתחום מוסדות חינוך ברחבי ארה"ב שעובד בעיקר על מימון לבתי ספר יהודיים, כולל עם הרבה קהילות של דתות אחרות, פנה לקהילה התימנית המוסלמית והודיע כי הוא יסייע יחד עם עסקנים נוספים להביא למעצרם של הכנופייה הגזענית. מורי עם נסיון של אבטחת בתי ספר, ופעיל למען זכויות דת, מאבק באנטישמיות, אתגרים כלכליים, וייצוג אורתודוכסי בתקשורת.

מורי ליטוואק

 

משטרת ניו יורק תימן ברוקלין גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד