כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אנטישמיות מחרידה

צלב קרס נחרט על גבו של צעיר יהודי עם אוטיזם

צעיר יהודי עם צרכים מיוחדים היה קורבן של פשע שנאה מזעזע בבית הספר הציבורי שלו באזור לאס וגאס. ה-FBI חוקר. "הבן שלי הוא התלמיד היחיד שאני מכירה שחובש כיפה בבית הספר", אמרה אמו. היא אמרה שהיא הבחינה בפציעה המזעזעת של בנה באותו ערב

צלב קרס נחרט על גבו של צעיר יהודי עם אוטיזם
תקיפת נער: אילוסטרציה צילום: Pixabay

נער יהודי צעיר עם צרכים מיוחדים היה לאחרונה קורבן של פשע שנאה מזעזע בבית הספר הציבורי שלו באזור לאס וגאס. הצעיר היהודי בן 17 נמצא על הספקטרום האוטיסטי, תלמיד בתיכון קלארק, שם הוא לומד בשיעורים רגילים ויש לו סייעת במשרה מלאה כדי לסייע לו.

הנער, שאינו מילולי ולומד בבית הספר עם כלב שמסייע לו, חזר הביתה ב-9 במרץ עם צלב קרס מגולף על גבו, כך אמרה אמו, שרוצה להישאר בעילום שם, לאתר COLlive.com.

"הבן שלי הוא התלמיד היחיד שאני מכירה שחובש כיפה בבית הספר", אמרה אמו. היא אמרה שהיא הבחינה בפציעה המזעזעת של בנה באותו ערב. אמו של הילד סיפרה כי הודיעה לבית הספר על הפציעה במייל באותו לילה, אך הסייעת של בנה אמרה לה ש"לא קרה כלום בבית הספר", היא מספרת. האם גם גילתה שתיק הציוד של הכלב של בנה נפרם ונתפר מחדש. ביום שני שלאחר מכן, 13 במרץ, המשפחה הגישה תלונה למשטרת מחוז בית הספר של מחוז קלארק.

האם שנמצאת עכשיו במצוקה מספרת כי בית הספר אינו מאשר לשים מצלמות בכיתות, במלתחות או בחדרי שירותים, ולכן אין סרטון של האירוע לכאורה. היא אומרת שהיא הוציאה את בנה מבית הספר "מפני שזו סביבה לא בטוחה".

ה-FBI חוקר כעת את האירוע שנחקר כפשע שנאה, המועצה הישראלית-אמריקאית (IAC) דיווחה לאחרונה על עלייה במספר התלונות של תלמידים ישראלים-אמריקאים בנוגע לתקריות אנטישמיות בבתי ספר ברחבי ארצות הברית.

לאס וגאס אנטישמיות בארה"ב צלב קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד