י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

וילות למשפחות - יופי של רעיון לחופשה

סיום הקיץ: מה היתרונות שמציעה וילה לנופש משפחתי, איך מוצאים אחת כזו ומדוע כעת זה הזמן לחופשה שכזו?

 וילה חצרות חושן - ספסופה
וילה חצרות חושן - ספסופה

אוהבי הקיץ מנסים להיאחז בשאריותיו. ימי השרבים החמים מאפשרים להם למצות עוד עד כמה שניתן את מרכזי הבילוי, את חופי הים ואת שמורות הטבע המסתירות בקרבן פינות חמד מוצלות.

בחודש אלול על פי המדרש, המלך נמצא בשדה וזה הזמן לקבל את פניו, להתמרק לקראת השנה החדשה, לקבל ברכה, להבטיח לעצמכם להיות טובים יותר.

אז רגע לפני שראש השנה נכנס ברוב הדר ונשב מסובין בחולצות לבנות וצחורות ליד שולחן עמוס כל טוב, יש לנו בשבילכם הצעה לחופשה מיוחדת במינה, חופשה משפחתית בשרוולים קצרים.

בשנים קודמות, כשיצאתם לחופשה היה לכם בראש תמיד חופשה בצימרים או חופשה במלון וכשיוצאים לחופשה משפחתית היה הדבר כרוך בהוצאה כספית ניכרת ובכאב ראש לא קטן, שכן היה צריך למצוא מקום שבו כל המשפחה היתה יכולה לנפוש יחדיו. ריכוז של צימרים, מספר מכובד של חדרי מלון באותה קומה, סידורים גוזלי אנרגיה וזמן.

כדי לחסוך מעצמכם את כל זה ולאפשר לכם ליהנות מחופשה בראש שקט, אנו מציעים לכם השנה וילות למשפחות, או בשמן הנפוץ יותר, וילות נופש .

ענף התיירות של השנים האחרונות החל לשים דגש חדש על חופשות משפחתיות, בדגש על משפחות מהמגזר הדתי והחרדי ופילח את צרכיה של משפחה ממוצעת היוצאת לחופשה. וילות נופש מעניקות לנופשים בהן מענה מושלם וגם חוסכות לא מעט כסף ודאגות.

היכן מוצאים וילות נופש למשפחות?

חיפוש קצר באינטרנט וכמובן אצלנו, באתר טלחופש, יגלה לכם שורה ארוכה של וילות למשפחות, הממוקמות ברחובות שקטים בלב הערים הגדולות, בסמיכות לבתי כנסת, מקוואות טהרה, מרכזי קניות ובילוי, קנטרי קלאבים ופארקים. וילות נופש רבות נוספות נמצאות במושבים וביישובים קהילתיים בלב אזורים ירוקים ופסטוראליים.

לכן, משפחות יקרות, וילות נופש הן מושא חלום. הן תהיינה לרוב כל כך גדולות וכל כך מרווחות שיהיה בהן מקום לכל המשפחה וכל ייחסך מכם הצורך בהזמנה של מספר רב של צימרים או חדרי מלון כמו בשנים הקודמות וכמו בבית, תוכלו גל להיות יחד ולגבש את המשפחה וגם ליהנות מפרטיות ומשלווה.

וילת נופש תכלול מספר רב של חדרי שינה ממוזגים, מרוהטים במיטות נוחות ובריהוט נלווה. בכל וית נופש כזו למשפחות תהיה גם יחידת הורים נפרדת עם חדר רחצה צמוד וגם מיטה זוגית יהודית.
בסלון הווילה תחכה לכם מערכת ישיבה מרשימה ויוקרתית ובצמוד למטבח המאובזר בכל המכשור והטכנולוגיה, תהיה פינת אוכל גדולה לארוחות משפחתיות.

רגע רגע, דיברתם על מטבח. ומה יש בו?

זה כמובן משתנה מווילת נופש אחת למשניה, אבל לרוב יכילו מטבחיהן של וילות למשפחות כיריים גז או כיריים חשמליות, פלטה לשבת, כלי אוכל וכלי הגשה חלביים ובשריים בנפרד, קומקום חשמלי, מיקרוגל חלבי לרוב, מכונת אספרסו מפנקת, בר מים מינרלים ומקרר גדול מתפקע מרוב דברים טובים (שתייה קרה, חלב טרי, שוקולדים, פיצוחים, חטיפים, משקאות אנרגיה, עוגה לשבת ועוד ועוד).

יתרונה הגדול של וילת נופש כאמור הוא העובדה שהווילה מאפשרת לכם להיות יחד.

בחצר הפרטית הגדולה של וילת נופש, על הדשא המוריק בצל צמחייה עבותה ועצי פרי ונוי תיהנו מהשקט בפינות ישיבה מוצלות. הילדים ישחקו להם בכיף ואתם עם הספר והעיתון. לא נספר לאף אחד אם תעצמו עיניים לכמה דקות על כיסא הנוח. החיים יפים, לא?

ועוד דבר. אנחנו לא מדברים על המנגל שהוא מתקן ישראלי חובה בכל חופשה וכמוהו ניתן למצוא בכל מקום.

הקיץ הישראלי הלוהט מזכיר לנו שהדבר הכי חשוב בחופשה במגוון וילות נופש או וילות למשפחות, הוא, או בעצם היא, בריכת שחייה פרטית. בירור קצר בטלפון ואתם בדרך להגשים חלום. לבלות בבריכה משלכם, בלי עוד מיליון איש. רק המשפחה שלכם בפרטיות מלאה, בבריכה מוצנעת. מי צריך יותר. מה שכן, בריכה בווילת נופש לא כוללת מציל צמוד, אז שימו לב ותפקחו עיניים למען בטיחותכם ובטיחות ילדיכם.

וילות נופש בישראל ממוקמות כאמור במרכז העניינים, קרוב לכל מקום. כדי שיהיה מעניין וכדי שתמצו כל רגע בחופשה. בלי להתאמץ, בלי לנסוע מרחקים. אתם מבלים, הילדים נהנים ובסוף כל יום כזה של חופשה ממתינה לכם וילת נופש מדהימה.

כששלוות סוף השבוע מתקרבת, תשמחו ודאי לדעת שבית הכנסת הקרוב ערוך ומוכן לבואכם וקהילה מאירת עיניים תעטוף אתכם ותזמין אתכם אישית לארוחת שבת. אין כמו היחד הישראלי, האחדות והאחווה. אין כמו חופשה ישראלית כהלכתה בקשת רחבה של וילות נופש. והרי, זה בדיוק מה שחיפשתם. וילה למשפחות.

באתר טלחופש תגלו ריכוז עשיר של וילות מקסימות בעיר ובכפר ותוך כדי גם תגבשו חופשה שכל יום בה היא חגיגה אמיתי. אז תנו ל-GPS שבלב להוביל אתכם ושתהיה לכם חופשה מהסרטים בווילת נופש מהסרטים.
צפון דרום משפחה וילה טלחופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד