כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נתפס בנתב"ג ומעצרו הוארך

איך הצליח נוסע ישראלי להעלות למטוס 11 אקדחים

צעיר ישראלי נמצא במעצר לפחות למשך שלושת הימים הבאים לאחר שעם נחיתתו בנתב"ג התגלו באמתחתו 11 אקדחים. למרות טענות עורך דינו בבית המשפט כי מדובר באקדחי צעצוע שקנה כמתנות ילדים, השופט האריך את מעצרו

איך הצליח נוסע ישראלי להעלות למטוס 11 אקדחים
נוסע בנתב"ג. אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

צעיר בן 31 תושב נהריה, נעצר על ידי שוטרי מרחב נתב"ג בגין נשיאת כמות גדולה של נשק ותחמושת, בזמן שירד ממטוס בחזרתו מגיאורגיה. בתום חקירה ראשונית, הוא נכלא והובא אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשישה ימים, אך מעצרו הוארך לבסוף בשלושה ימים. כך מדווח אתר 'פוסטה'.

סנגורו של הצעיר, עו"ד יצחק איצקוביץ', טען בדיון בבית המשפט כי לא מדובר בנשק אמיתי ותהה, בהתייחסו לגרסת המשטרה, כיצד מרשו עבר את הבידוק בגיאורגיה והצליח לעלות על המטוס. נציג המשטרה השיב על כך ואמר: "לא יודע, יש אינדיקציות".

עורך הדין איצקוביץ' שב וטען בפני השופט כי מדובר בכלי נשק שהם צעצוע ואמר: "זה לא מסוגל להרוג. אני אומר לך שזה הפלסטיקים שהוא קנה למשפחה שלו מתנה. הוא בלי עבר פלילי. מדובר ב-11 אקדחי פלסטיק מתנות לילדים. גם מעבר לחשד סביר, יש את ההיגיון. מי נותן לאדם לעלות למטוס כאשר בבטן המטוס 11 אקדחים?".

אולם לפי הדיווח ב'פוסטה', נציג המשטרה מצידו אמר בדיון הארכת המעצר כי "לא מדובר רק באקדחים".

שופט בית משפט השלום בראשל"צ, אבי וסטרמן, שעיין בחומרי חקירת המשטרה ואחרי ששמע את טיעוני שני הצדדים, קבע בתום הדיון כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את המיוחס לו ונוכח קביעה זו, מעצרו של החשוד הוארך עד לשבת.

נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון אקדחים הברחת נשק סוכלה הברחה גיאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד