י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תושבת שדרות חשודה כי גנבה מקופה של ישיבה

בתחילת החודש נעצרה תושבת שדרות בחשד כי פרצה לבית מדרש בישיבת ההסדר בעיר וגנבה קופת צדקה ובה 40 שקלים

פריצה, צילום: שאטרסטוק
פריצה, צילום: שאטרסטוק צילום: shutterstock

החשודה נתפסה על חם בידי בחור ישיבה שהזעיק את המשטרה, מיד עם הגעת המשטרה התברר כי הפרה את תנאי מעצר הבית הלילי בו הייתה אמורה לשהות בשל שני מקרי התפרצות וגניבה מאותו המקום קודם לכן. נגד החשודה הוגש בימים האחרונים כתב אישום והיא נעצרה עד תום ההליכים נגדה.

לפני כשבועיים בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה החשודה אל בית המדרש בישיבת ההסדר בשדרות, דחפה את חלון ההזזה של אחד המשרדים הנמצא בקומת הגג, נכנסה למקום וגנבה 40 שקל מתוך קופת צדקה שהייתה במקום. בחור ישיבה שהבחין במתרחש תפס את החשודה בגניבה "על חם" והזעיק את שוטרי הסיור של משטרת שדרות שעצרו את החשודה סמוך לישיבה לאחר שהצליחה להימלט.

החשודה תושבת שדרות בת 35 נעצרה והובאה לחקירה בפני חוקרי משטרת שדרות שם התברר כי הפרה את תנאי מעצר הבית הלילי בו הייתה אמורה לשהות בשל שני מקרי התפרצות וגניבה קודמים לאותה הישיבה כשלושה חודשים קודם לכן. בין התאריכים 2-3.6.14 נכנסה החשודה אל בית המדרש וגנבה סכום של 150 ₪ מארנק שהיה מונח על אחד השולחנות. מקרה נוסף אירע בתאריך 24.6.14 כאשר סמוך לשעה 03:30 נכנסה החשודה אל בית המדרש דרך הדלת הראשית שהייתה פתוחה למחצה, וגנבה כ 30 ₪ מתוך קופת צדקה וכ 40 ₪ נוספים מארנק שהיה במקום. במקרה זה נתפסה החשודה בידי עובר אורח, נעצרה לחקירה והוגש נגדה כתב אישום בגין שני המקרים.

לפני ימים אחדים הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום המייחס לחשודה עבירות של התפרצות בעקבות מקרה ההתפרצות השלישי וכן הפרת הוראה חוקית. היא נעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.
גניבה שוד שדרות ישיבת הסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד