כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אחת מההברחות הגדולות"

המשטרה פשטה על הרחוב הערבי: זה השלל שנתפס

המשטרה פשטה אתמול על אזורים מחוללי פשיעה ברחובות היישובים הערביים | השלל שנתפס- 80 אקדחים, 4 רובים ו- 8 רימונים ועוד | השר בן גביר: "גאה במשטרת ישראל"   

המשטרה פשטה על הרחוב הערבי: זה השלל שנתפס
משמר הגבול צילום: דוברות המשטרה

כחלק ממאבקה של המשטרה הפשיעה המשתוללת ברחובות היישובים הערביים, התקיים ביממה האחרונה בהנחייתם של השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מבצע ממוקד נגד מחוללי פשיעה מרכזיים ברחובות היישובים הערבים.

במהלך המבצע, שהסתיים היום (חמישי) בשעות הבוקר בהובלתו של אגף החקירות והמודיעין, להב 433 ומחוזות המשטרה השונים, נעצרו 53 חשודים וכמו כן עוכבו 37 חשודים נוספים. בנוסף, בוצעו מעל 100 חיפושים ונתפס אמל"ח רב, סמים ומאות אלפי שקלים.

בין היתר, ניתן למצוא ברשימת אמצעי הלחימה והסמים שנתפסו:

?80 אקדחים מסוגים שונים.

?4 רובים מסוג קרלו.

?8 רימונים מסוגים שונים.

?3 אפודי מגן.

?7 כלי נשק מסוג 'איירסופט'.

?מערכת הפעלה, מטען צינור וכן לבנת חבלה.

?16 ק"ג של סם מסוג 'חשיש'.

?7 ק"ג של סמים מסוג 'קנאביס'.

?למעלה מחצי ק"ג של סם מסוג 'מריחואנה'.

?מאות גרמים של סמים מסוג 'הירואין' ו'קוקאין'.

?שתי מעבדות לייצור סמים.

בנוסף לכך, בסוגיית המאבק ב'כסף השחור', נתפסו במהלך המבצע מעל 380 אלף ש"ח במזומן, אשר היה בחלקו גם כסף מזויף.

מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נמסר כי הוא "מברך את משטרת ישראל על המבצע החשוב שהתקיים ביממה האחרונה לאכיפת חוק במגזר הערבי, תפיסת נשקים, מעצרים חשובים, מאות חיפושים, פעולות הסיכול ומלחמה במשפחות הפשע ברחוב הערבי. המדיניות שלי ברורה וידועה ושמח שהיא מחלחלת לשטח." השר סיים ושיתף שהוא "גאה במשטרת ישראל!"

ממפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי נמסר "יצאנו למבצע ממוקד של פעילות חקירתית ומודיעינית נגד מי שהוגדרו על ידי משטרת ישראל כמחוללי פשיעה מרכזיים. בתום 24 שעות בלבד, הצלחנו לתפוס כמות משמעותית של אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק. בהם בין היתר, 63 אקדחים שנתפסו בסיכול אחת מהברחות הנשק הגדולות שנרשמו בגבולות המדינה. יש לזכור כי כל אקדח שנתפס בדרכו לשטח ישראל הוא סיכול של אירוע ירי, פיגוע או רצח. משטרת ישראל תמשיך במאבק נחוש בלתי מתפשר בתופעת האלימות והפשיעה ברחוב הערבי, תוך חיזוק תחושת הביטחון של הציבור".

האמל"ח שנתפס. צילום:דוברות המשטרה

משטרה פשיעה פשיעה כלכלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד