כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"נורא ואלים"

שותפתו של רוטמן מספרת: הרכב שלי הושחת

עו"ד יסכה בינה, שהייתו שותפתו של יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן למשרד עורכי דין, שיתפה ברשתות החברתיות כי רכבה הושחת ואמרה כי תגיש תלונה במשטרה. ח"כ רוטמן הגיב: "תמשיכו לספר לעצמכם שאתם בעד דמוקרטיה. ואל תשכחו להתלונן על ההפגנות מול ביתו של אהרן ברק על הדרך"

שותפתו של רוטמן מספרת: הרכב שלי הושחת
הרכב שהושחת צילום: טוויטר

עו"ד יסכה בינה, שהייתה שותפתו של חבר הכנסת שמחה רוטמן למשרד עורכי דין, שיתפה כי רכבה הושחת והיא הותקפה בכנס שנערך בתל אביב.

היא כתב בטוויטר את השתלשלות האירועים: "הכל התחיל אמש, כשהגעתי להתארח ולהרצות בפורום קפה שפירא בתל אביב בכנס 'בג"ץ נגד המשפחה'. עוד טרם תחילת הכנס החלו להיאסף כ-30 איש מתחת לבניין של הפורום חמושים בזמבורות ורמקולים במטרה ברורה שנאמרה לי מפורשות: "לא תוכלי לדבר פה, נשבש ופוצץ ונעשה לכם רעש. לא יהיה כנס'".

בינה המשיכה וסיפרה: "ניסיתי לשוחח עם הדובר והסכמנו שאחרי שאדבר בכנס אליו הוזמנתי, ‏ארד אליהם לישיבה במעגל שיח משותף. בשלב זה, עוד לא גיליתי שבזמן שפני לשלום, מבוצעת חבלה ברכב שלי. על אף כל ניסיונות השיבוש, כנס היה גם היה. אך הרעש מלמטה, שלא ממש הפריע לכנס, לא נתן לי מנוח. אחים ואחיות שלי זועקים שם למטה. מידי פעם נעשו ניסיונות לפרוץ לכנס שנהדפו על ידי אנשי הפורום ובהמשך על ידי המשטרה שהגיע".

"כשסיימתי את דבריי, ירדתי כמוסכם,למעגל שיח.קבלת הפנים הייתה צרחות ברמקולים לתוך האוזניים והמון זועם מכל עבר "פשיסטית", "גזענית" "שותפה של שמחה רוטמן", "בהמה". בלי להתלבט נכנסתי לגוב האריות. "הבטחתי שאבוא לדבר" אמרתי לאיש. "הנני כאן. בואו נדבר".

עוד שיתפה שותפתו של רוטמן: "הרעש רק הלך וגבר. האיש לקח אותי הצידה יחד עם עוד אישה ובטרם החלפנו מילה - אמרה האישה: "אמרו לי עכשיו מה היא אמרה בכנס" והצביעה לעברי. "אני לא מוכנה לדבר איתה". האישה והאיש הפנו לי גב באחת והלכו כשהם מותירים אותי לבדי לחזור את כל הדרך לבניין. לצעוד לבד ב- Walk of shame בתוך ההמון".

בהמשך הפוסט כתבה בינה: "בסיום הכנס גיליתי את השריטות והגרפיטי על הרכב שלי. חוויתי במלוא עוצמתו חילול נורא ואלים במרחב הפרטי שלי ובאנושיותי. אכן בכוונתי לעקוב מקרוב אחר מיצוי הדין עם המבצעים על ידי מערכת אכיפת החוק. 'הנחשול' הוא אמיתי. ראיתיו בעיניי. אך הבודדים שכן הצליחו, למרות הצרחות והלחץ החברתי, לגבור עליו - ולו לזמן קצר של שיח משותף ובלתי אמצעי - ראו שמולם עומדת אישה, עם לבן בעיניים ולב פועם שאין לה כל רצון לפגוע או לרמוס אותם אלא רואה בהם חלק מהפסיפס המרהיב של העם היהודי. בשיח משותף נוכל להפחית את החרדה שאופפת חלק מהעם... אך לא נגיע לשלב ההסכמה אם לא נדבר. לרגע קט ולמען השם, בואו נדבר על העקרונות ולא על האנשים", סיכמה בינה.

ח"כ רוטמן שיתף את הפוסט וכתב: "רכבה של עו"ד יסכה בינה הושחת כי היא הייתה שותפה שלי. תמשיכו לספר לעצמכם שאתם בעד דמוקרטיה. ואל תשכחו להתלונן על ההפגנות מול ביתו של אהרן ברק על הדרך".

שמחה רוטמן הרפורמה המשפטית השחתת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד