ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הפגישה עם הרב יעקב אריאל

הבחירות לרבנות הראשית: הרב סתיו הציע דיל בתמורה לאי התמודדות

חשיפה דרמטית בדרך לבחירות לרב הראשי לישראל בחודש אב. הרב דוד סתיו נפגש עם הרב יעקב אריאל רבה של רמת גן ותמך בשינוי החוק שיעזור לרב יעקב שפירא להתמודד על התפקיד. 'בחדרי חרדים' חושף את מאחורי הקלעים והוויתור של הרב סתיו שלא להתמודד הפעם

הבחירות לרבנות הראשית: הרב סתיו הציע דיל בתמורה לאי התמודדות
הרב דוד סתיו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המרוץ לרבנות הראשית בבחירות שיתקיימו בחודש אב הקרוב: יו"ר רבני צהר, הרב דוד סתיו רבה של שוהם נפגש לאחרונה עם הגאון הרב יעקב אריאל רבה של רמת גן ומבכירי הרבנים בציונות הדתית כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מהמידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' "בפגישה התחייב הרב סתיו, כי הוא מוכן לוותר על התמודדותו בבחירות הקרובות לרבנות הראשית, במידה וראש ישיבת מרכז הרב, הגאון הרב יעקב שפירא יתמודד על התפקיד - מה שיחייב את שינוי החוק המגביל רבנים שחצו את גיל ה-70 מלהתמודד לתפקיד.

הגאון הרב יעקב אריאל.

יצוין כי שאלת התמודדותו של הגאון הרב יעקב שפירא לתפקיד מוטלת בספק מאחר והרב כיום בן 72 ועל פי החוק הוא איננו יכול להתמודד לתפקיד בשל העובדה שחצה את גיל 70. לאחרונה, פועלים גורמים שונים על מנת להביא לשינוי החוק.

כעת, מטרתו של הרב סתיו בשינוי הגיל, היא להתמודד בבחירות הבאות לרבנות הראשית. יצוין כי הרב סתיו כיום בן 63 וככל שלא ישונה החוק לא יתאפשר לו להתמודד בבחירות הבאות לרבנות הראשית.

כזכור, בבחירות הקודמות לרבנות הראשית, הרב סתיו התמודד כנגד הגאון הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב ובכך פגע בסיכויו להצליח, הפעם נראה שהרב סתיו דווקא מעוניין במועמדתו.

גורם שבקיא בפרטים אמר ל'בחדרי חרדים': "בצהר מבינים שההרכב של הגוף הבוחר הפעם יקשה עליהם להצליח בבחירות הללו ולכן הם מציעים הצעה שנועדה לבסס את מעמדם כמועמדים בכירים לבחירות הבאות".

'בחדרי חרדים' פנה לרב דוד סתיו לקבל את תגובתו ולהלן התגובה: "לא מתייחס לשיחות אישיות שלי עם אנשים אחרים ובודאי לא עם גדולים בתורה".

מארגון רבני צהר נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בידיעה שכל כולה שקר". 

הרב דוד סתיו הרב יעקב אריאל בחירות לרבנות הרבנות הראשית לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד